فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

 

 

فرش های ماشینی کاشان دارای تنوع بسیار بالا در طرح های بافته شده هستند . در میان طرح های فرش ، فرش طرح افشان کاشان یکی از پرطرفدارترین طرح های مجموعه قالی کاشان است. این طرح فرش بسیار زیبا، دارای این ویژگی منحصر به فرد است که ترنج وسط فرش از آن حذف شده است. در این مقاله، شما را با ویژگی هایی که فرش طرح افشان را پرطرفدار کرده است، آشنا خواهیم کرد.

فرش طرح افشان، به روز و همه پسند 

یکی از ویژگی های بسیار جالب توجه فرش افشان این است که با وجود اصالت این طرح فرش، باز هم مورد توجه و به روز است. حذف ترنج وسط، طرح افشان را از نظر ظاهری تا حدی به فرش های مدرن نزدیک کرده است. علاوه بر این که گلهای سنتی و اصیل فرش کاشان همچنان در این طرح فرش خودنمایی می کنند.
با این توضیحات، فرش طرح افشان کاشان، هم مورد توجه خریدارانی قرار می گیرد که به طرح های سنتی فرش علاقه دارند و هم مورد پسند کسانی است که تمایل دارند تا حدی به سمت دکوراسیون مدرن حرکت کنند. این ویژگی مخصوصا فرش طرح افشان را مناسب خانه هایی می کند که از عناصر سنتی و مدرن به طور همزمان بهره برده اند.

فرش طرح افشان، خانه را بزرگتر نشان می دهد 

به دلیل حذف ترنج وسط از فرش طرح افشان، این فرش، فضای خانه شما را بزرگتر نشان می دهد. دلیل این امر این است که فرش طرح افشان، فضای زمینه پیوسته بزرگتری با گل های ریزتر نسبت به فرش ترنج دار دارد. همین گلهای ریز در زمینه بزرگ، برای بیننده خطای دید ایجاد می کند و فضا را در نظر او بزرگتر جلوه می دهد. این ویژگی بسیار مطلوب خریدارانی است که در خانه هایی با اتاق هایی نسبتا کوچک زندگی می کنند.
البته اگر باز هم به دنبال بزرگتر نشان دادن فضای اتاق هستید، می توانید به سراغ فرش های افشان با زمینه های روشن، مثل فرش زمینه کرم و فرش زمینه ترمه ای باشید.

فرش طرح افشان، آزادی بیشتری در چیدمان به شما می دهد 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از این که مبلمان را بر روی فرش خانه خود چیده اید، به نظرتان آمده است که تقارن طرح فرش به دلیل این که بخش هایی از آن توسط اثاثیه خانه پوشیده شده است، به هم خورده است. یکی از راه ها برای جلوگیری از این پدیده این است که اول مبلمان را بچینید و سپس فرش ها را در فضاهای خالی بین مبلمان و اثاثیه بیندازید.
این راه حل برای کسانی که می خواهند به قول معروف گوش تا گوش اتاق را فرش پهن کنند، راه حل مناسبی نیست. چرا که بالاخره بخش هایی از کف اتاق بدون فرش باقی خواهند ماند. استفاده از فرش طرح افشان می تواند تا حدی این مشکل را برای افراد مشکل پسند برطرف کند.
از آن جایی که ترنج وسط در این طرح فرش وجود ندارد، شما می توانید بدون نگزانی از این که فاصله مبلمان تا ترنج وسط در چهار جهت فرش متفاوت بشود و تقارن از دست برود، اثاثیه را بر روی فرش خود قرار دهید. با استفاده از فرش طرح افشان، زیبایی و تقارن چیدمان را در دکوراسیون خانه خود چند برابر کنید.

حرف آخر درباره خرید اینترنتی فرش طرح افشان کاشان 

اگر تصمیم به خرید اینترنتی فرش طرح افشان کاشان دارید، همین الان از طرح های موجود در گالری قالی کاشان ، یک فرش را انتخاب کنید تا در کمترین زمان ممکن و آن را در شهر خودتان و درب منزل تحویل بگیرید. مجموعه قالی کاشان، فرش کاشان را با قیمت ارزان مستقیم از کارخانه برای شما ارسال می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی