فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

فرش مدرن،فرش فانتزی،فرش جدید کاشان،فرش برای اتاق خواب

خرید فرش ماشینی به عنوان بهترین کف پوش جایگزین فرش های دستبافت شده است و نزد ایرانیان محبوبیت زیادی دارد . فرش های ماشینی تولید شده در ایران خصوصا کارخانه های فرش کاشان حتی در سطح دنیا هم توانسته اند توجه عموم را به خود جلب کنند . در نظر داشته باشید که برند های فرش کاشان بالغ بر 700 برند معتبر هستند که هر کدام در تولید فرش ها به جایگاه خوبی رسیده اند و انتخاب از بین برند های برتر کار آسانی نیست .

در این میان مشتریان برای خرید هر تخته فرش به مکانی فکر می کنند که فرش قرار است در آن پهن شود و متناسب با مکان ، ویژگی های فرش را انتخاب می کنند . از این رو فرش اتاق خواب با فرش  پذیرایی با فرش نشیمن و ... متفاوت است .

اتاق خواب ها یکی از مکان هایی هستند که در انتخاب فرش حساسیت زیادی دارند چراکه اتاق خواب نیازمند داشتن آرامش و محیطی گرم و روح بخش است . انتخاب رنگ و طرح در کنار داشتن سایز مناسب مواردی است که باید در خرید فرش های ماشینی برای اتاق خواب در نظر گرفته شود .

در این مقاله شما را با ویژگی های فرش اتاق خواب بیشتر آشنا خواهیم کرد.

فرش اتاق خواب

اتاق خواب باید دارای محیطی گرم وآرام بخش باشد . از انجا که لوازم زیادی که در اتاق خواب وجود دارد از جمله تخت و کمد و میز و ... مشتری را به خرید فرشی رهنمون می سازد که دارای طرح های خلوت و ساده باشد . عموما فرش های خریداری شده برای اتاق خواب ها تک رنگ یا دارای طرح های ساده هستند چراکه فرش مناسب برای اتاق های پر وسیله باید خلوت باشد تا ذهن را خسته نکند و به فضا آرامش بدهد.

رنگ فرش اتاق خواب

رنگ فرش در تعیین آرامش فضا اهمیت دارد. بهتر است قبل از آنکه برای خرید ملزومات خانه دست به کار شوید فرش های ماشینی مورد نیاز را خریداری کنید . اولویت خرید فرش های ماشینی در ملزومات خانه بدان علت است که ست کردن وسایل با فرش راحت تر از ست کردن فرش با سایر وسایل است . از طرفی رنگ و طرح فرش در دکوراسیون خانه تعیین کننده است پس می توانید با خرید فرش ماشینی مورد نیاز سبک دکوراسیون را مشخص کرده و سایر وسایل را حول سبک مورد نظر خریداری نمایید .

بهترین رنگ فرش برای آتاق خواب رنگ های روشن و آرام بخش است. رنگ های خنثی مثل کرم و سفیو و طوسی با اکثر دکوراسیون ها هماهنگ می شوند.

شانه و تراکم در فرش اتاق خواب

معمولا خرید فرش 700 شانه برای اتاق خواب رواج دارد . قیمت ارزان ، مقاومت بالا ، طرح های ساده از مهم ترین دلایل خرید فرش های 700 شانه برای اتاق خواب ها هستند . فرش های 700 شانه نسبت به فرش های دیگ ضخامت بیشتری دارند و از همه مهم تر نرم ترند.

ابعاد فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب باید به گونه ای انتخاب شود که هنگام خروج از تخت پای فرد با زمین تماس برقرار نکند چراکه تماس پا با زمین هنگام خروج از تخت خصوصا در هوای سرد تأثیر منفی بر روان می گذارد . اگر اتاق خواب بزرگی دارید می توانید جلوی تخت خواب را با فرش بپوشانید و سایر فضاهای اتاق را با چیدمان میز و صندلی و ... تزئین نمایید .

قیمت فرش برای اتاق خواب

قیمت فرش های ماشینی بستگی به شانه و تراکم فرش و جنس نخ خواب آن دارد. هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر شود قیمت فرش افزایش می یابد. فرش های ماشینی که با نخ اکریلیک هیت ست شده مرغوبتر هستند و نسبت به فرش های پلی استر قیمت بیشتری دارند. برای اتاق خواب می توانید از فرش ها کلاریس 700 شانه استفاده کنید. این فرش ها نسبت به فرش های دیگر قیمت مناسبی دارند. پرزدهی ندارند. و دارای طرح های متنوعی می باشند. از همه مهمتر نسبت به کیفیتشان قیمت مناسبی هم دارند.

فرش جدید کاشان،فرش برای اتاق خواب،فرش فانتزی،فرش مدرن،فرش وینتیج

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی