فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

فرش کاشان تقریبا معروف ترین و مشهور ترین نوع فرش در ایران و جهان محسوب می شود. در کاشان انواع فرش های ماشینی در کنار فرش و قالی های دستباف تولید می شود که باعث شده کاشان قطب تولید فرش ایران محسوب شود. وجود تعداد بسیار بالایی کارخانه در شهرک های صنعتی کاشان و آران و بیدگل سبب شده خریداران فرش برای خرید مستقیم و ارزان تر فرش ماشینی به کارخانه های فرش کاشان مراجعه کنند.

در شهرک های صنعتی کاشان هم حدود 2000 کارخانه فرش مشغول به تولید انواع فرش ماشینی هستند. یکی از سوالاتی که برای خریداران فرش ماشینی پیش میاید این است که بهترین و معتبرترین کارخانه فرش کاشان کدام است. یا کدام مارک فرش کاشان بهتر است. در ادامه مطلب می خواهیم در مورد انواع فرش کاشان و بهترین و معتبرترین کارخانه فرش کاشان صحبت کنیم. در ادامه با همراه باشید تا کارخانه های معروف و معتبر فرش ماشینی کاشان را بررسی کنیم.

بهترین کارخانه فرش کاشان

کارخانه فرش گوزل کاشان

کارخانه فرش گوزل کاشان بزرگ ترین و معتبرترین کارخانه تولید کننده فرش ماشینی کاشان است. این کارخانه حدود 30 سال است که انواع فرش ماشینی درجه یک و باکیفیت کاشان را تولید و روانه بازار فرش در سراسر ایران و جهان می کند. فرش گوزل کاشان بهترین فرش کاشان را با بالاترین کیفیت تولید

فرش محتشم

فرش محتشم یکی از قدیمی ترین و معتبرترین کارخانه های فرش ماشینی در ایران است که از سال 1353 فعالیت خود را آغاز کرده است. این کارخانه با استفاده از جدیدترین دستگاه های بافندگی و مواد اولیه مرغوب، فرش های با کیفیتی تولید می کند که در بازارهای داخلی و خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

فرش گل نرگس کاشان

کارخانه فرش گل نرگس کاشان یکی دیگر از کارخانه های معتبر فرش ماشینی در کاشان است که از سال 1360 فعالیت خود را آغاز کرده است. این کارخانه با تولید فرش های با کیفیت و قیمت مناسب، توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار فرش ماشینی ایران پیدا کند.

کارخانه فرش گل نرگس کاشان علاوه بر تولید فرش ماشینی 700 شانه و 1200 شانه، انواع سجاده فرش (فرش نماز - فرش مسجد) را نیز با کیفیت درجه یک در انواع اکریلیک و پلی استر تولید می نماید. سجاده فرش 500 شانه و 700 شانه کارخانه سجاده فرش گل نرگس کاشان گزینه ای عالی برای کسانی که قصد خرید سجاده فرش مسجد با طرح محرابی یا تشریفاتی دارند.

فرش زمرد

فرش زمرد یکی از بزرگترین کارخانه های فرش ماشینی در کاشان است که از سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده است. این کارخانه با تولید فرش های متنوع در طرح ها و رنگ های مختلف، توانسته است طیف وسیعی از مشتریان را جذب کند.

فرش عقیق

فرش عقیق یکی از کارخانه های مدرن و پیشرفته فرش ماشینی در کاشان است که از سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده است. این کارخانه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های تولید فرش، فرش های با کیفیت و ماندگاری بالایی تولید می کند.

فرش شاهرخ

فرش شاهرخ یکی از کارخانه های پیشرو در تولید فرش ماشینی در کاشان است که از سال 1363 فعالیت خود را آغاز کرده است. این کارخانه با تولید فرش های با کیفیت و طراحی های منحصر به فرد، توانسته است جایگاه ویژه ای در بازار فرش ماشینی ایران پیدا کند.

سایر کارخانه های برتر فرش کاشان

علاوه بر کارخانه های ذکر شده، کارخانه های دیگری نیز در کاشان وجود دارند که از نظر کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش، از جایگاه مناسبی در بازار برخوردار هستند. از جمله این کارخانه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرش هما
  • فرش بزرگمهر
  • فرش کاشان قدیم
  • فرش نگین
  • فرش ارمغان
  • فرش نگارین
  • فرش سورنا
  • فرش مهرآوران فیض

انتخاب بهترین کارخانه فرش کاشان، به عوامل مختلفی مانند بودجه، سلیقه و نیازهای شما بستگی دارد. با بررسی محصولات و خدمات مختلف کارخانه های فرش کاشان، می توانید بهترین گزینه را برای خرید فرش انتخاب کنید.

نکاتی برای خرید فرش ماشینی

هنگام خرید فرش ماشینی، توجه به نکات زیر ضروری است:

  • کیفیت الیاف: فرش های ماشینی از الیاف مختلف مانند پلی استر، آکریلیک و پلی پروپیلن تولید می شوند. الیاف پلی استر از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند، اما الیاف آکریلیک و پلی پروپیلن نرم تر و لطیف تر هستند.
  • شانه فرش: شانه فرش بیانگر تعداد گره های بافته شده در هر متر عرض فرش است. فرش های با شانه بالاتر، از تراکم بیشتری برخوردار هستند و نقش و نگار آن ها واضح تر است.
  • تراکم فرش: تراکم فرش بیانگر تعداد گره های بافته شده در هر متر مربع فرش است. فرش های با تراکم بالاتر، از دوام و استحکام بیشتری برخوردار هستند.
  • طرح و رنگ فرش: طرح و رنگ فرش باید با دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگ باشد.
  • خدمات پس از فروش: برخی از کارخانه های فرش ماشینی، خدمات پس از فروش مانند گارانتی و تعویض فرش را ارائه می دهند.

با توجه به این نکات، می توانید فرش ماشینی با کیفیت و مناسب را خریداری کنید.

منبع: https://medium.com/@guzalcarpet/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%81%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86-b4a943d43312

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی