فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

فرش طرح افشان

فرش طرح افشان،طرح فرش،فرش جدید کاشان،فرش کلاسیک


آیا به دنبال فرش ماشینی دستباف گونه می باشید؟

پیشنهاد ما به شما فرش های 1600 شانه با تراکم 4800 می باشد. اگر به دنیای بی کران فرش های دستباف و ماشینی علاقه داشته باشید می دانید که این محصولات طرح های متنوعی را دارند. یکی از طرح های بسیار اصیل فرش طرح افشان می باشد. طرح های افشان دارای شکوه و زیبایی منحصر به فردی می باشند. این فرش اصالت را به دکوراسیون منزل شما هدیه خواهد داد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های فرش 1600 شانه به شما پیشنهاد می کم با من در ادامه این مقاله همراه باشید.

فرش 1600 شانه طرح افشان

همان گونه که در عکس این فرش زیبا ملاحظه می کنید. فرش های 1600 شانه نزدیک ترین تشابه را به فرش های دستباف دارند. در این محصول تراکم فرش نسبت به سایر فرش های ماشینی بسیار بالا می باشد. به همین دلیل ریز بافت بوده و در اصطلاح صنعت فرش ماشینی به این محصولات دستباف گونه یا دستباف نما می گویند

این فرش به دلیل نازکی مورد پسند تمام افراد نمی باشد. زیرا افراد زیادی علاقه دارند با نشستن بر روی فرش یک حس آرامش و لطافت به وجودشان القا شود. اما فرش های 1600 شانه بیشتر جنبه تزئینی داشته و برای فضا های بسیار مجلل در نظر گرفته می شود. این محصولات از الیاف صد در صد اکریلیک بوده و کمی از قیمت بالای آن مربوط به نوع نخ مرغوبش می باشد. الیاف اکریلیک پرزدهی نداشته و ضد حساسیت می باشند. این الیاف در برابر رفت و آمد مقاومت بالایی را داشته و در برابر تابش نور خورشید و حرارت و همچنین شستشو زیبایی و درخشندگی خود را حفظ می کنند

توجه داشته باشید شما می توانید از طرح های افشان در تمام دکوراسیون های مدرن و کلاسیک استفاده کنید. و هیچ محدودیتی مانع از انتخاب شما نخواهد شد. این فرش در دکوراسیون های شلوغ یا کلاسیک جلوه ی بیشتری را خواهد داشت. همچنین فرش کرم رنگ یکی از زمینه های پرفروش فرش ماشینی می باشد. برای خانه هایی با متراژ بزرگ بهترین انتخاب فرش های زمینه تیره مانند سرمه ای می باشد. توجه داشته باشید که امروزه پر طرفدار ترین رنگ بندی فرش های ماشینی کرم، سرمه ای، فیلی و نسکافه ای است. رنگ هایی مانند روناسی یا آبی بیشتر به صورت جفتی برای مشتریان عزیز بافته می شود. اما در فرش هایی با شانه و تراکم بالا مانند فرش 1500 شانه یا 1600 شانه این محدودیت را نخواهید دید.

فرش های 1600 شانه در تمام ابعاد فرش 12 متری، 9 متری و 6 متری بافته شده و به بازار عرضه می شوند. همچنین سایز های کناره و قالیچه به راحتی توسط شرکت های تولید کننده قابل بافت می باشد. اگر مایل به خرید فرشی با ابعاد غیر استاندارد می باشید متراژ خود را به شرکت فرش مورد پسندتان تحویل داده و پس از مدت زمان کوتاهی فرش خود را تحویل بگیرید. لازم به ذکر است فرش های 1600 شانه تنها توسط یکی از شرکت های فرش ماشینی در کاشان و در تمام ایران در حال بافت می باشد.

فرش طرح افشان،فرش جدید کاشان،فرش پذیرایی،طرح فرش

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش ماشینی با شانه و تراکم مورد نظرتان در ابتدا به سایت قالی کاشان مراجعه کنید. در این سایت تمام محصولات فرش ماشینی با قیمت درب کارخانه برای مشتریان گرامی عرضه شده است. همچنین به منظور کاهش هزینه برای خریداران عزیز ارسال محصولات قالی کاشان به تمام ایران به صورت رایگان می باشد. با خرید از مجموعه اینترنتی قالی کاشان کیفیت را به دکوراسیون خود هدیه دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی