فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

۴ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرش با الیاف پلی استر قالی کاشان

در حدود 50 سال پیش کاشان به تولید فرش ماشینی روی آورد. با استقبال مخاطبان در داخل و خارج از ایران این صنعت به پیشرفت چشم گیری دست یافت. به صورتی که امروزه تنوع در محصولات فرش ماشین به شدت افزایش داشته و با کیفیت هایی همچون فرش دستباف تولید می شود. یکی از محصولاتی که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است فرش های ابریشم گونه با الیاف صد در صد پلی استر می باشد. ما در این مقاله ویژگی های این محصول زیبا را برای شما ذکر کرده و امیدوارم این مقاله بتواند به شما درهنگام خرید فرش ابریشم گونه کمک بسیاری را بکند.

تعریف فرش ابریشم گونه

فرش های ابریشم گونه یکی از تولیدات صنعت فرش ماشینی بوده که در سال های اخیر استقبال بالایی از آن شده است. بافت این فرش ها بسیار نرم و لطیف می باشد و به دلیل وجود الیاف پلی استر در آن ظاهری درخشان دارد. که انتخاب مناسبی برای مکان های مجلل و با شکوه است.

این محصول از جهات متفاوتی مورد بررسی قرار می گیرد که شامل:

کیفیت فرش ابریشم گونه

از لحاظ بافت نمی توان ثابت کرد که کدام فرش دارای کیفیت بالایی می باشد چرا که این مسئله بسته به محل قرار گیری فرش دارد. اگر یک فرش با الیاف با کیفیت در مکانی پر رفت وآمد همراه با آلودگی قرار بگیرد به سرعت الیاف آن فرسوده شده و از بین می رود. بهترین مکان برای قرار دادن فرش های ابریشم گونه، مکان های کم رفت و آمد می باشد. چرا که ضخامت این محصولات بالا نبوده و در مدت زمان کوتاهی از بین می رود.

قیمت فرش ابریشم گونه

این محصول با ظاهری زیبا بوده و بهترین گزینه برای افرادی که به دنبال فرشی با طیف رنگی بالا و سایه روشن هستند می باشد. همچنین قیمت این محصول نسبت به دیگر فرش های ماشینی ارزان و مناسب است. و همین ویژگی باعث افزایش مشتریان فراوانی شده است.

مزایای فرش ماشینی ابریشم گونه

* از بارزترین ویژگی های فرش ابریشم گونه می توان به براق بودن الیاف آن اشاره داشت که همین مسئله تشابه این محصول را به فرش ابریشمی افزایش داده است.

* تولید کنندگان برای جلوه ی بیشتر این محصول سعی بر این داشته اند تا از تنوع رنگی بالا در تولید فرش های ابریشم گونه استفاده کنند. که نتیجه آن تولید فرش های ابریشم گونه با رنگ بندی سایه روشن می باشد.

* از دیگر ویژگی های فرش ابریشم گونه می توان به بدون پرز بودن آن اشاره کرد. الیاف پلی استر موجود در فرش باعث شده تا محصول هیچ گونه پرزدهی را نداشته باشد. و این قابلیت برای نوزادان تازه متولد شده و دیگر افراد مشکل تنفسی، حساسیت و آلرژی ایجاد نکند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

اگر جزء افرادی هستید که به این محصول علاقه مندید می توانید با مراجه به فروشگاه معتبر قالی کاشان این محصول را با تنوع بالا ملاحظه کرده و فرش مورد پسندتان را با قیمت درب کارخانه خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال محصول به سراسر ایران می باشد.

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

فرش چهل تکه

فرش چهل تکه قالی کاشان

برای تولید فرش های چهل تکه ابتدا فرش های دیتباف را از سراسر ایران جمع آوری کرده سپس به شستشوی آن می پردازند. پس از مرحله شستشو فرش ها را به مواد طبیعی رنگرزی آغشته کرده و سپس مواد آماده شده در قالی ها برش می خورند. که با دیگر فرش ها ترکیب شوند. در این مقاله شما را با ویژگی فرش های چهل تکه آشنا خواهیم کرد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ویژگی فرش 40 تکه

فرش های 40 تکه زیر نظر کارشناسان خبره در فرش تولید می شود چرا که چیدمان طرح ها باید با یک دیگر در عین تفاوت همخوانی نیز داشته باشد. در گاهی اوقات ممکن است فرش های دستباف در اثر سایش و فرسودگی بالا دچار پارگی در قیمتی از خود شده باشند. در این صورت کارشناسان فرش از قسمت های بیسار سالن آن استفاده می کنند.

تمام مواد اولیه موجود در فرش های چهل تکه از فرش دستباف بوده و به صورت درستی انجام می شود و از هیچ ماشینی برای تولید و بافت آن مورد استفاده قرار نمی گیرد. گاهی تولید کنندگان سعی می کنند تا جایی که امکان دارد از تداخل مواد شیمیایی با محصول تولید شده جلوگیری کنند.

اکثر فرش های چهل تیکه به کشور های اروپایی صادر می شود چرا که مردمان کشور های اروپایی به دلیل مقدس بودن عدد 40 استقبال فراوانی از فرش های چهل تکه می کنند.

مراحلی که توضیح داده شد از بافت فرش چهل تکه در گذشته بوده است اما امروزه به منظور استقبال بی نظیر مردم از فرش های چهل تکه تولید کنندگان فرش ماشینی به عرضه این محصولات با استفاده از ماشین های بافت فرش ماشینی روی آوردند. این محصول طراحی شده توسط طراحان بوده و از ترکیب طرح های سنتی و مدرن صورت می گیرد.

برای بافت فرش چهل تکه از الیاف پلی پروپیلن هیت ست شده استفاده می شود. که شانه و تراکم پایینی را دارد. ظاهر این فرش ها زیبا بوده و با توجه به طراحی خاصی که روی آنها کار شده است جلوه ی بی نظیری را به منزل شما خواهد داد.

طراحی این محصول برای طراحان امروزه کار دشواری نیست و آنها می توانند سبک ها متنوع را در کنار یک دیگر قرار داده و یک نقشه زیبا را طراحی کنند. هرچه وقت گذاشتن بر روی طرح طراحی شده کمتر باشد قیمت کمتری روی آن گذاشته می شود و تمام این موارد بستگی به سلیقه طراح دارد. همچنین افزایش شانه و تراکم باعث افزایش قیمت در فرش می شود.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

تمام موارد ذکر شده یک تعریف مختصر و کوتاه درباره فرش چهل تیکه بود. همان طور که می دانید معتبر ترین و بهترین برند های تولید فرش ماشینی در کاشان قرار دارد. شما می توانید با کیفیت ترین محصولات را به قیمت درب کارخانه در کاشان تهیه کنید. یکی از مجموعه های معتبر فروشگاه اینترنتی قالی کاشان می باشد. این فروشگاه تنوع بسیاری از محصولات فرش ماشینی را به مشتریان خود ارائه داده و محصول را با ارسال رایگان به سراسر ایران ارسال می کند.

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

با گران شدن مواد اولیه در تولید فرش ماشینی و گرانی این فرش ها ، از آنجا که فرش جزو کالاهای اساسی محسوب می شود و جزو لاینفک در منازل اکثر ما ایرانی ها است لذا تولید کنندگان فرش ماشینی به سمت تولید فرش هایی کشیده شدند که از نظر قیمت برای خریداران فرش مناسب باشد.

در این مقاله سعی بر آن داریم که شما را با مزایا و معایب این نوع فرش ماشینی آشنا کنیم. تا درهنگام خرید فرش به راحتی بتوانید با درنظر گرفتن تمام موارد انتخاب خوبی داشته باشید.

ویژگی های فرش بی سی اف

افزایش قیمت فرش های ماشینی اکریلیک باعث شده عده ی زیادی از خریداران فرش به سمت فرش هایی بروند که با نخ های ارزان تر مثل پلی استر و پلی پروپلین و ورجین بافت می شوند.

فرش بی سی اف فرشی است که برای بافت آن از نخ پلی پروپلین یا همان فیلامنت استفاده می شود. این نخ جزو نخ های ارزان محسوب می شود.در فرایند تولید این نخ هزینه ی زیادی مصرف نمی شود لذا این نخ با قیمت مناسبی در اختیارتولید کنندگان فرش ماشینی قرار میگیرد. گلیم فرش یکی از انواع فرش هایی ست که با نخ پلی پروپلین بافته می شود.

مزایای فرش بی سی اف

از مزایای این فرش میتوان به قیمت ارزان آن نسبت به فرش های اکریلیک اشاره کرد از طرفی این نوع فرش ها اصلا پرزدهی ندارند. ودر نقش ها ورنگ های متنوع نیز بافت میشوند. بیشتر متقاضیان آن ها کسانی هستند که قادر به هزینه ی سنگین برای فرش نیستند یا اینکه برای مکان هایی خریداری میکنند که رفت و آمد زیادی نداشته و زیاد پاخور ندارند.

معایب فرش بی سی اف

الیاف این فرش ها از جنس پلاستیک میباشد که در برابر گرما و حرارت مقاومت ندارد و خیلی زود میسوزد و از طرفی این نوع فرش با شستشو دچار آبرفت میشود و ممکن است شکل خود را از دست بدهد.بنابراین نباید زیاد شسته شوند و اگر شسته نشوند نیر گرد وغبار جمع شده درلابلای الیافش باعث خرابی ای فرش میشود . بنابراین باید به طور منظم جارو زده شوند. بهترین نوع جارو هم انواع الیافی جارو است که بهتر است به صورت نمدار استفاده شوند.

الیاف بکار رفته در این فرش در برابر نور نیز مقاومت زیادی ندارند و چنانچه مدت زمان زیادی در برابر نور خورشید قرار گیرند دچار رنگ پریدگی شده و حتی ممکن است دفرمه شوند. با گذشت زمان و پاخوردن این فرش ها الیاف آن ها کوبیده میشوند و شکل خود را از دست میدهند.

جمع بندی کلی و نتیجه گیری

همانطور که میدانیم فرش یکی از اقلام ضروری برای منازل ما ایرانی ها ست اگرچه امروزه با افزایش تورم و گرانی ، قیمت فرش نیزاز این امر مستثنی نبوده اما همیشه باید به این نکته توجه کرد که فرش جزو کالاهایی نیست که بخواهیم هرچند وقت یکبار آن را تعویض کنیم لذا در هنگام انتخاب فرش باید توجه کنیم پولی که برای خرید فرش پرداخت میکنیم تا چند سال ما را از خرید مجدد این کالا بی نیاز می کند. بنابراین اگر میخواهید فرشی که میخرید دوام و مقاومت بالایی داشته باشد بهتر است که فرشی را انتخاب کنید که از جنس اکریلیک مرغوب باشد مگر اینکه بخواهید هر چند وقت یکبار فرشتان را تعویض کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

فرش 700 شانه قالی کاشان

از گذشته تا کنون در تمام خانه های ایرانی از پوششی به نام فرش استفاده می شود که باعث ایجاد حس گرما و صمیمیت در خانه می باشد. فرش ها در انوع گوناگونی بافته می شود. فرش 700 شانه چندین سال است وارد بازار شده و جز قدیمی و پرفروش ترین فرش ها در صنعت فرش ایران به شمار می رود. فرش700 شانه با گذشت چندین سال، همچنان در دسته پر طرفدارترین فرش ها قرار دارد. در این مقاله شما را به ویژگی های فرش 700 شانه آشنا خواهیم کرد.

ویژگی های فرش 700 شانه

در ابتدای مقاله باید با مفهموم شانه و تراکم آشنا شده تا درک بهتری از ویژگی هر فرش داشته باشید. در فرش های ماشینی شانه و تراکم از اهمیت بالایی برخوردار هستند. شانه به معنای تعداد گره در یک متر عرض فرش و تراکم به تعداد گره در یک متر طول فرش گفته می شود.

شانه و تراکم در کیفیت و قیمت فرش بسیار تاثیر گذار هستند. هرچه شانه و تراکم افزایش پیدا کند قیمت فرش نیز افزایش می یابد. امروزه فرش های 700 شانه نسبت به دیگر فرش های تولید شده دارای شانه و تراکم پایینی می باشد ولی به دلیل کیفیت در بافت بسیار مورد توجه خریداران قرار دارد.

دستگاه بافت فرش 700 شانه به نام HCP2 می باشد. این دستگاه قابلیت بافت فرش های 8 رنگ و 10 رنگ را دارد. فرش های 700 شانه دارای تنوع بسیار بالایی بوده که مرغوب ترین آنها از نخ صددرصد اکریلیک تولید می شود. ضخامت فرش 700 شانه بالاست چرا که تراکم پایینی نسبت به دیگر فرش ها دارد. فرش 700 شانه با تراکم 2100 الی 3000 بافته می شود. فرش های 700 شانه را می توانید در تمام ابعاد استاندارد یا غیر استاندارد سفارش دهید.

فرش های 700 شانه به 3 دسته تقسیم می شوند:

1)فرش 700 شانه واقعی:

فرش 700 شانه واقعی محبوبیت بسیاری در بین خریداران فرش دارد. از بارزترین تراکم در فرش های 700 شانه می توان به تراکم 2550 اشاره کرد. دستگاه بافت فرش های 700 شانه واقعی به نام HCP2 بوده که یکی از مدرن ترین و به روزترین دستگاه ها می باشد.

2)فرش طرح 700 شانه:

فرش های طرح 700 از نظر استاندارد واژه مناسبی نمی باشد ولی این نمونه ای است که توسط فروشندگان فرش رایج شده است. این فرش ها در اصل 500 شانه با تراکم 1000 می باشد. که با دستگاه 500 شانه بافته می شود. تعداد رنگ های به کار رفته در فرش ها طرح 700 شانه 7 یا 8 رنگ می باشد. این فرش ها کیفیت بیشتری را نسبت به فرش 500 شانه دارد. و قیمت آن نسبت به فرش 700 شانه واقعی و 700 شانه تبدیلی مناسب تر می باشد.

3)فرش 700 شانه تبدیلی:

برای بافت فرش های 700 شانه تبدیلی از دستگاه 500 شانه استفاه می شود. برای بافت این فرش 700 شانه تبدیلی تغیراتی در دستگاه 500 شانه ایجاد کرده و آن را ارتقا می دهند. رنگ های به کار رفته در فرش های 700 شانه تبدیلی 7 رنگ می باشد. فرش های 700 شانه تبدیلی قیمت مناسب تری نسبت به فرش 700 شانه واقعی دارد.

کارخانه فرش کاشان

اگر به دنبال یک فرش 700 شانه واقعی هستید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان می توانید بهترین کیفیت را خریداری کنید. تنوع بسیار بالا در محصولات این اجازه را به شما می دهد تا زیبا ترین فرش را برای منزل خود انتخاب کنید. در این فروشگاه فرش های طرح 700 نیز به فروش می رسد. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

  • قالی کاشان