فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

فرش چهل تکه

فرش چهل تکه قالی کاشان

برای تولید فرش های چهل تکه ابتدا فرش های دیتباف را از سراسر ایران جمع آوری کرده سپس به شستشوی آن می پردازند. پس از مرحله شستشو فرش ها را به مواد طبیعی رنگرزی آغشته کرده و سپس مواد آماده شده در قالی ها برش می خورند. که با دیگر فرش ها ترکیب شوند. در این مقاله شما را با ویژگی فرش های چهل تکه آشنا خواهیم کرد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ویژگی فرش 40 تکه

فرش های 40 تکه زیر نظر کارشناسان خبره در فرش تولید می شود چرا که چیدمان طرح ها باید با یک دیگر در عین تفاوت همخوانی نیز داشته باشد. در گاهی اوقات ممکن است فرش های دستباف در اثر سایش و فرسودگی بالا دچار پارگی در قیمتی از خود شده باشند. در این صورت کارشناسان فرش از قسمت های بیسار سالن آن استفاده می کنند.

تمام مواد اولیه موجود در فرش های چهل تکه از فرش دستباف بوده و به صورت درستی انجام می شود و از هیچ ماشینی برای تولید و بافت آن مورد استفاده قرار نمی گیرد. گاهی تولید کنندگان سعی می کنند تا جایی که امکان دارد از تداخل مواد شیمیایی با محصول تولید شده جلوگیری کنند.

اکثر فرش های چهل تیکه به کشور های اروپایی صادر می شود چرا که مردمان کشور های اروپایی به دلیل مقدس بودن عدد 40 استقبال فراوانی از فرش های چهل تکه می کنند.

مراحلی که توضیح داده شد از بافت فرش چهل تکه در گذشته بوده است اما امروزه به منظور استقبال بی نظیر مردم از فرش های چهل تکه تولید کنندگان فرش ماشینی به عرضه این محصولات با استفاده از ماشین های بافت فرش ماشینی روی آوردند. این محصول طراحی شده توسط طراحان بوده و از ترکیب طرح های سنتی و مدرن صورت می گیرد.

برای بافت فرش چهل تکه از الیاف پلی پروپیلن هیت ست شده استفاده می شود. که شانه و تراکم پایینی را دارد. ظاهر این فرش ها زیبا بوده و با توجه به طراحی خاصی که روی آنها کار شده است جلوه ی بی نظیری را به منزل شما خواهد داد.

طراحی این محصول برای طراحان امروزه کار دشواری نیست و آنها می توانند سبک ها متنوع را در کنار یک دیگر قرار داده و یک نقشه زیبا را طراحی کنند. هرچه وقت گذاشتن بر روی طرح طراحی شده کمتر باشد قیمت کمتری روی آن گذاشته می شود و تمام این موارد بستگی به سلیقه طراح دارد. همچنین افزایش شانه و تراکم باعث افزایش قیمت در فرش می شود.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

تمام موارد ذکر شده یک تعریف مختصر و کوتاه درباره فرش چهل تیکه بود. همان طور که می دانید معتبر ترین و بهترین برند های تولید فرش ماشینی در کاشان قرار دارد. شما می توانید با کیفیت ترین محصولات را به قیمت درب کارخانه در کاشان تهیه کنید. یکی از مجموعه های معتبر فروشگاه اینترنتی قالی کاشان می باشد. این فروشگاه تنوع بسیاری از محصولات فرش ماشینی را به مشتریان خود ارائه داده و محصول را با ارسال رایگان به سراسر ایران ارسال می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی