فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

فرش کاشان،فرش جدید کاشان، فرش مدل فرش جدید کاشان،طرح فرش جدید

همان طور که می دانید امروزه محصولات فراوانی در بازار وجود دارد که اصل و فرع دارد. به صورت کلی محصول اصل با قیمت بالا تری به مشتریان گرامی عرضه می گردد. اما محصول کپی از لحاظ ظاهر بسیار به محصول اصلی شباهت داشته اما از نظر کارکرد کیفیت پایینی را دارد. این تشابه در ظاهر به گونه ای زیاد است که افراد نمی توانند اصل کپی بودن آن را به راحتی تشخیص دهند. فرش ماشینی نیز یکی از محصولاتی می باشد که باید در هنگام خرید به ویژگی های آن توجه زیادی کنید. چرا که هر چه فرش شما کیفیت بالا تری را داشته باشد طول عمر آن بیش تر خواهد بود. در ادامه این مقاله در مورد مواردی که بتعث تشخیص فرش اصل و تقلبی می گردد با شما صحبت کرده و توضیحات لازم را به صورت آسان و مفید در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

تشخیص فرش ماشینی با کیفیت

یکی از راه هایی که شما می توانید به اصل بودن فرش اطمینان پیدا کنید خرید از یک برند معتبر و شناخته شدهمی باشد. زیرا کیفیت فرش ماشینی در برند های معتبر یک فاکتور محسوب می شود. تا به خریداران خود اطمینان بدهد تا خرید بعدی خود را مجدد از این برند داشته باشند. و همچنین محصول درجه یک خود را به سایر افراد نیز معرفی کنند. در حال حاضر کاشان یکی از بزرگ ترین صنعت تولید فرش ماشینی را داراست. که شرکت های فرش ماشینی نام آشنایی در کاشان وجود داشته و شما می توانید خرید خود را از طریق این کارخانه ها انجام دهید. در شرکت های معتبر فرش دارای ضمانت نامه کیفیت نیز می باشد.

مورد دوم میزان شانه و تراکم در فرش می باشد. که در هر فرش به صورت متفاوت می باشد. توجه داشته باشید که در بافت فرش ماشینی دستگاه های بافت آن گوناگون بوده و در ماشین آلات بافت فرش ماشینی عرض دستگاه ثابت بوده و طول ان قابل تغییر می باشد. به تعداد گره ها در یک متر عرض فرش شانه و به تعداد گره ها در یک متر طول فرش تراکم گفته می شود. به طور مثال اگر به شمارش گره های فرش بپردازید در یک متر عرض فرش 700 شانه، 700 گره نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است تراکم استاندارد در فرش 700 شانه 2550، در فرش 1000 شانه تراکم 3000، در فرش 1200 شانه تراکم 3600 و در نهایت تراکم استاندارد در فرش 1500 شانه 4500 می باشد.

و در نهایت یکی از مهم ترین ویژگی ها در فرش ماشینی الیاف به کار رفته در آن می باشد. اگر به نمایشگاه های فرش ماشینی در جهت خرید فرش ماشینی مراجعه کنید، فرش ماشینی با الیاف اکریلیک را به شما معرفی خواهد کرد. زیرا در حال حاضر الیاف اکریلیک یکی از بهترین الیاف مصنوعی در تولید فرش به شمار می آید. الیاف پلی استر بیش تر در فرش هایی مورد استفاده قرار می گیرد که پاخور زیادی نداشته باشد. مانند فرش فانتزی و مدرن مناسب برای اتاق خواب.

فرش کاشان،فرش جدید کاشان،فرش باکیفیت،فرش پذیرایی،فرش کرم

فرش کاشان

برای خرید فرش درجه یک و باکیفیت پیشنهاد می شود در قدم اول به فروشگاه اینترنتی قالی کاشان مراجعه کنید. در قالی کاشان قیمت فرش های ماشینی بسیار مناسب تر از فروشگاه های موجود در سطح شهر می باشد. در قالی کاشان ارسال فرش به صورت رایگان بوده و فرش های ماشینی دارای ضمانت 10 ساله می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی