فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فرش زمینه سرمه ای،فرش در دکوراسیون،فرش ماشینی سرمه ای رنگ

بیایید مقداری تخصصی تر به این موضوع نگاه کنیم:

از نظر روانشناسی، رنگ ها تاثیر زیادی بر روح ما دارند و قدرت بالای رنگ باعث می شود که روحیه ی ما عوض شود. وقتی انسان از یک سری کلمات مانند رنگ شاد، رنگ ملایم،رنگ غمگین، رنگ روح افزا و... به کار می برد، حکایت از این دارد که انسان می تواند با رنگ ها ارتباط برقرار کند.

استفاده از هر رنگ در نوع دکوراسیون مختص به خودش زیبایی هایی را به همراه دارد. به این نکته توجه کنید، جدای از بحث زیبایی، رنگ می تواند در تنظیم نور خانه نیز موثر باشد. رنگ های تیره فضا را تیره تر جلوه می دهند این درحالی است که رنگ روشن باعث روشنایی بیشتر می شود.

می توانیم بگوییم دلیل این مسئله بازتاب نور است چرا که رنگ تیره، نور را به خودش جذب میکند و رنگ روشن، نور را منعکس میکند و اینجاست که بازتاب رخ میدهد. به همین دلیل است که از طریق بازتاب، پرتوهای نور بیشتری به چشم ما میرسد و ما فضای روشن را، روشن تر از فضای تیره می بینیم.

ما با استفاده از رنگ ها می توانیم احساساتمان را به مخاطب القا کنیم. برای مثال اگر در یک مراسم عزاداری شرکت کنیم با پوشیدن لباس رنگ تیره و در مراسم های شادی با پوشیدن لباس رنگ روشن احساسمان را از این طریق نشان می دهیم.

پس ما باید سعی کنیم رنگ ها را بشناسیم و از آن در جای درست استفاده کنیم که این خود یک هنر می باشد. این هنر باعث می شود که ما با استفاده بجا از رنگ ها احساس خوبی را به افراد منتقل کنیم و بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

استفاده ازرنگ های خنثی یا کلاسیک در منزل

همانطور که در قسمت رنگ های خنثی توضیح مختصری را دادیم متوجه شدیم که رنگ های خنثی با همه نوع رنگی هماهنگی دارد و جور می شود. این رنگ ها به شکلی هستند که استفاده از آنها به مرور زمان هیچ موقع کهنه و قدیمی نمی شود و فضای زیبایی را برای شما به نمایش می گذارد. ترکیب رنگ سفید مات و کرمی، خاکستری و بژ و .... فضا را دلنشین تر میکند و جلوه رنگ های تند را کاهش میدهد. 

انتخاب رنگ مطابق شخصیت

رنگ قرمز

رنگ قرمز سرشار از انرژی است و پیشنهاد میشود از این رنگ در اتاق نشیمن استفاده شود. زیرا این رنگ باعث حس خوب در افراد میشود.از نظر روانشناسی رنگ قرمز باعث سرعت تنفس و ضربان قلب شده و باعث افزایش خون می شود.پس در اتاق خواب حتما از این رنگ استفاده کنید.

رنگ زرد

رنگ زرد باعث نشاط افراد می شود. میتوان از این رنگ در آشپزخانه یا ناهارخوری استفاده کرد که انتخاب بسیار مناسبی است. ولی من به شما پیشنهاد می کنم از این رنگ در دکوراسیون اصلیتان استفاده نکنید زیرا در مدت زمان طولانی مورد آسیب قرار میگیرید. با اینکه رنگ زرد یک رنگ شاد محسوب می شود، از آن در اتاق فرزندانتان هم کمتر استفاده کنید. چرا که رنگ زرد باعث می شود حس نا امیدی به کودک دست داده و باعث گریه او شود.

رنگ آبی

همه ما میدانیم که رنگ آبی آرامش خاصی را به دنبال خودش دارد و میتواند این آرامش را به انسان نیز منتقل کند. در روانشناسی رنگ به شما پیشنهاد می کنند که از رنگ آبی در اتاق خواب یا حمام استفاده کنید.

انتخاب فرش مطابق با شخص

تحقیقات انجام شده در زمینه انتخاب رنگ فرش طبق روانشناسی رنگ با شخصیت افراد، این مسئله را ثابت میکند که افرادی که شخصیتی جزئی نگر دارند اغلب از رنگ هایی با طیف سیاه، سفید، آبی و خاکستری استفاده می کنند. همچنین افرادی که شخصیتی عادی دارند بیشتر از رنگ های گرم استفاده می کنند. انتخاب این رنگ ها بستگی به نظر و سلیقه شما داره.همچنین طبق شخصیتی که دارید می توانید فرشتان را به گونه ای انتخاب کنید که تا سال ها از آن لذت ببرید.

انتخاب رنگ درست فرش برای خانه و کاربرد آن در فضا

همه ما میدانیم که از خرید فرش نمی شود صرف نظر کرد ولی با یک انتخاب درست در رنگ آن می توانیم زیبایی فضا را دوچندان کنیم. شما باید فرشی را انتخاب کنید که با تغییر دکوراسیون احتمالی در آینده هم هماهنگ باشد و هم حس خوب را به شما منتقل کند. با توجه به توضیحات داده شده، رنگ می تواند تاثیر بالایی در فضای شما به نمایش بگذارد. رنگ شناسی درست باعث می شود فرش را با فضای اطراف، مناسب با سلیقه خود ست کنید.

عاقلانه انتخاب کنید!

همه رنگ ها زیبایی های خودشان را دارند ولی در استفاده از آنها در دکوراسیون داخلی ما نمی توانیم هر رنگی را به کار ببریم. زیرا قرار است مدت زمان زیادی را با این رنگ ها زندگی کنیم. پس قطعا بر روحیه ما تاثیر زیادی می گذارد و ممکن است که اثرات خوبی در روحیه ما رخ ندهد.

برای مثال شاید رنگ سیاه و سفید متضاد هم دیگر باشند ولی با استفاده درست از آنها می توانیم دکوراسیون را زیبا کنیم و بهترین انتخاب را داشته باشیم. پس قبل از انتخاب هر رنگی به شخصیتتان توجه کنید، اگه فردی با روحیه آرام هستید پس بهتر است از رنگ های ملایم استفاده کنید و اگر فردی ماجراجو هستید رنگ های تند، بهترین انتخاب، مرتبط با شخصیت شماست.

در انتخاب رنگ مورد نظرتان جدای از زیبایی باید به این نکته توجه داشته باشید که دکوراسیونتان با سایر وسایل هماهنگی داشته باشد و اگر در فضایی بتازگی ساکن شدید که هیچ وسیله ای در آن وجود ندارد، میتوانید طبق رنگ دیوار و یا کفپوش ها مابقی وسایل را تهیه کنید.

نکاتی کلیدی در انتخاب رنگ فرش بر اساس روانشناسی رنگ ها

• اگر مایل هستید براساس علاقه خوئ از ترکیب چند رنگ فضای مورد نظر را بزرگتر جلوه دهید از رنگ های روشن و خنثی استفاده کنید.

• استفاده از رنگ های تیره فضا را مدرن جلوه می دهد.

• همچنین استفاده ازفرش های چند رنگ، لکه و کثیفی فرش را کمتر در معرض دید قرار میدهد.

فرش کاشان

با مراجعه به فروشگاه معتبر قالی کاشان می توانید یک خرید با کیفیت با قیمت درب کارخانه را خریداری کرده و با ارسال رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید.

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

فرش آشپزخانه،فرش فانتزی،فرش برای اشپزخانه،فرش مدرن

فرش های آشپزخانه امروزه یکی از پرفروش ترین محصولات بوده است. اما افراد به دلیل قیمت آن ترجیح می دهند از گلیم فرش در آشپزخانه خود استفاده کنند. گلیم فرش های طرح های سنتی و نسبتا ساده ای را دارند. اما از آنجایی که طرح های گلیم بیشتر برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد تولید کنندگان در تلاش هستند تا طرح های جدید تری را نسبت به تولیدات گذشته به بازار عرضه کنند.

تصویر بالا یکی از طرح های به روز گلیم فرش می باشد. که زمینه آن نسکافه ای یا همان طرح چوب می باشد. در زمینه فرش از اشکال فانتزی استفاده شده که مشخص می کند این فرش مخصوص فضای آشپزخانه طراحی شده است.

این گلیم فرش سه بعدی بوده و طراحی آن به صورت پازل در کنار یک دیگر چیده شده است.  که 320 شانه بوده با تراکم 1400. به دلیل شانه و تراکم پایین فرش بوده که پرز و ارتفاع خاب بالایی داشته و بسیار لطیف می باشد. الیاف این فرش پلی پروپیلن می باشد. این الیاف ضد حساسیت و پرزدهی می باشد. برای شستشو کاملا مقاوم بوده و هیچ گونه اسیبی به آن در هنگام رفت و آمد بالا وارد نخواهد شد.

فرش آشپزخانه به دلیل رفت و آمد بالای اعضای خانواده به این مکان باید از هر لحاظ استاندارد های لازم را داشته باشد. به همین منظور تولید کنندگان به گونه ای این محصولات را طراحی کرده اند که از ورود آلودگی به داخل فرش جلوگیری شده و در هنگام ریختن موارد غذایی بر روی فرش، آسیبی به بافت آن وارد نشود.

توجه داشته باشید به دلیل شستشوی مکرر ظروف در آشپزخانه فرش های ماشینی رطوبت زیادی را به خود جذب می کند. اما گلیم فرش های به دلیل پرز های بلند خود کیفیت لازم را داشته و آب را به سمت خود تا مقدار بسیار کمی جذب می کند. و در زمن طولانی دچار پوسیدگی خواهد شد. 

اگر به دنبال فرش ارزان برای آشپزخانه خود می باشید که دارای کیفیت بالایی نیز باشد ما به شما گلیم فرش ها را نیز پیشنهاد می کنم. امروزه گلیم فرش ها در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان با تنوع بسیار زیادی عرضه می شود. و شما می توانید در این مجموعه طرح مورد نظر خود را در انواع فرش ماشینی به راحتی پیدا کنید. لازم به ذکر است فرش های فوشگاه قالی کاشان به قیمت درب کارخانه بوده و با ارسال رایگان به مشتری های عزیز تحویل داده می شود.

لازم به ذکر است فرش های آشپزخانه دارای طرح های دیگر نیز می باشد. برای مثال طرح های زیبای ادویه جات،طرح میوه، طرح سبزیجات و ... 

که از طرح های به روز مجموعه قالی کاشان می باشد. شما می توانید با خرید فرش به قلب خانه خود روح تازه ای بخشیده و این مکان را زینت دهید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش کاشان با انواع شانه و تراکم های گوناگون و طرح های متنوع بهترین کار خرید از مجموعه قالی کاشان می باشد. شما می توانید از طریق این مجموعه زیبایی دکوراسیون منزل خود را تضمین کنید.

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

فرش هریس،فرش بیجار،فرش کاشان،فرشماشینی زمینه لاکی

در قوانین رنگ شناسی، رنگ قرمز نشان دهنده اعتماد به نفس در فرد و شکوه و قدرت او می باشد. رنگ هایی که در طیف رنگی قرمز قرار دارند گزینه مناسبی برای مکن های مجلل و باشکوه می باشند. در گذشته اشراف زادگان علاقه بسیاری به این رنگ داشتند. همچنین استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون خانه، جلوه ای کلاسیک و زیبا را به خانه می بخشد. اگر به رنگ فرش لاکی علاقه دارید در این مقاله به شما کمک می کنیم تا به بهترین شکل ممکن دکوراسیون خود را با این رنگ ست کنید.

ست کردن فرش لاکی با دکوراسیون منزل

یکی از لازمه های سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده از چوب می باشد. اگر رنگ چوب استفاده شده در فضا قهوه ای تیره باشد در عین سادگی جلوه ی زیبایی خواهد داشت. فرش زمینه لاکی در سه دسته تقسیم بندی می شوند. از جمله لاکی کم رنگ، لاکی پررنگ و لاکی دانه اناری. این سه رنگ زیبا کاربرد بسیاری در تولید فرش های اصیل و کلاسیک دارند. همچنین فرش های کلاسیک با رنگ لاکی علاقه مندان زیادی را در داخل و خارج از ایران دارد و سالانه تعداد زیادی از این محصول به سراسر دنیا صادر می شود.

در سال های اخیر خرید این رنگ از فرش ماشینی و دستباف بسیار مد شده است. افرادی که از یک مبلمان سلطنتی برای دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند به دنبال خرید یک فرش لاکی رنگ برای تکمیل دکوراسیون کلاسیک می باشند. این رنگ یک حس نوستالژی از سال های گذشته را به ما القا می کند. پیشنهاد می شود در کنار این فضا از پرده های مخمل به رنگ قرمز و قهوه ای استفاده کنید تا زیبایی این فضا دوچندان شود.

منزل افرادی که همچنان به صورت سنتی چیدمان شده است، رنگ قرمز فرش به خوبی به چشم می خورد. اگر مایل هستید دکوراسیون منزلتان را به شکل سنتی دیزاین کنید میتوانید از یک فرش کلاسیک در سالن پذیرایی استفاده کنید و در کنار آن از گلیم فرش و قالیچه های لاکی رنگ برای فضای اتاق خواب به کار ببرید.

امروزه با توجه به تغییر ظاهر انواع وسایل های تزئینی مانند آباژور، مبل و ... سبک دکوراسیون خانه ها بیشتر سبک مدرن را دنبال می کند. اما افرادی نیز هستند که به سبک های قدیمی و اصیل ایرانی علاقه زیادی داشته و دکوراسیون خود را بر این اساس چیدمان می کنند و یا اگر از خانه ای بزرگ استفاده کنند، قسمتی از خانه را به صورت سبک کلاسیک طراحی می کنند.

فرش طرح هریس،فرش طرح بیجار،فرش زمینه لاکی

ست کردن فرش لاکی با مبل چرم

برای هماهنگی بین مبل چرم و فرش لاکی ابتدا باید مبلی به رنگ روشن تهیه کنید تا تضاد بین رنگ روشن و تیرگی فرش دو چندان شود. حتی می توانید برای هماهنگی بیشتر بین این دو عنصر از کوسن های مبل لاکی رنگ استفاده کنید تا زیبایی فضا را بیشتر کنید. مبل های چرمی روشن می توانند به رنگ سفید، خاکستری و کرم باشند.

ست کردن فرش لاکی با مبلمان زرشکی

طیف رنگ های قرمز که شامل زرشکی نیز می شود با انواع فرش لاکی به خوبی هماهنگ می شوند. رنگ های قرمز انرژی در افراد را دو برابر کرده و حس صمیمیت در بین انسان ها را افزایش می دهد. افراد خاصی به دنبال این سبک از دکوراسیون هستند.

ست کردن فرش لاکی با مبلمان طوسی

همان طور که می دانید رنگ طوسی یک رنگ خنثی بوده که با تمام رنگ ها ست می شود. به همین دلیل نگران ست کردن مبلمان و فرش خود نبوده و با خیال راحت یک سبک را برای منزلتان طراحی کنید.

لازم به ذکر است تمام موارد ذکر شده پیشنهاداتی بوده برای افرادی که آگاهی لازم برای هماهنگی بین این عناصر را ندارند. فضای منزل و اتاق خواب ها یک فضای شخصی بوده و بستگی به سلیقه شخص شما دارد.

فرش کاشان

اگر به فرش های کلاسیک و سنتی علاقه دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی قالی کاشان خرید خود را انجام دهید. کیفیت محصولات این فروشگاه بسیار بالا بوده و ارسال محصولات خریداری شده شما به صورت رایگان به سراسر ایران می باشد. قیمت محصولات این فروشگاه به قیمت کارخانه می باشد.

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

فرش وینتیج مدرن و جدید کاشان

اگر از افرادی هستید که قصد خرید فرش فانتزی و مدرن با طرح وینتیج دارید در این مطلب می توانید جدیدترین طرح و مدل های فرش وینتیج ماشینی کاشان را مشاهده کنید. فرش وینتیج ماشینی که به فرش کهنه نما نیز معروف است دارای ظاهری خاص است که با انواع دکوراسیون های مدرن تناسب دارد. در ادامه مطلب می توانید با انواع فرش وینتیج ماشینی کاشان و جدیدترین طرح های آنها بیشتر آشنا شوید. 

فرش وینتیج جدید کاشان با طرح های مدرن

فرش وینتیج و کهنه نما نوعی از فرش های فانتزی و مدرن محسوب می شود. در سال های اخیر خرید فرش های مدرن و فانتزی افزایش زیادی داشته است. به همین دلیل طرح های بسیار زیادی در این سبک طراحی و بافت شده است. اگر به هر نمایشگاه فرش کاشان در ایران سر بزنید می توانید انواع طرح های وینتیج و کهنه نما را مشاهده کنید. این موضوع نشان دهنده فروش بالا و محبوبیت فرش وینتیج مدرن است.

فرش وینتیج و کهنه نما برای دکوراسیون های مدرن بافته شده است. این نوع فرش دارای نقشه ای سنتی است که با رنگ بندی خاصی بافته می شود. طراحی فرش وینتیج به شکلی است که دارای ظاهری کهنه و قدیمی شده است. در برخی از قسمت های فرش وینتیج می توان این قدیمی بودن را به خوبی حس کرد. همیشه بخش هایی از فرش وینتیج بدون نقش و به شکل رنگ رفته دیده می شود که ظاهری کهنه به فرش می دهد.

رنگ بندی فرش های وینتیج نیز فوق العاده خاص است. امروزه در فرش های کهنه نما از مدرن ترین رنگ ها استفاده می شود. برای این نوع فرش ماشینی از رنگ های خنثی مثل نقره ای و طوسی به شدت استفاده می شود. چون به راحتی با هر رنگی در دکوراسیون ست شده و با دکوراسیون های مدرن هم متناسب می باشد.

فرش وینتیج کهنه نما 700 شانه، فرش فانتزی مدرن کاشان

انواع فرش کهنه نما

فرش کهنه نما و وینتیج ماشینی کاشان در انواع شانه و تراکم ها بافته می شود. چون استقبال از طرح های مدرن و فانتزی مثل وینتیج بسیار افزایش یافته است تمامی کارخانه های فرش کاشان اقدام به تولید این نوع فرش ماشینی کرده اند. انواع فرش وینتیج کاشان بر حسب شانه و تراکم عبارت اند از:

فرش 440 شانه 

فرش 500 شانه 

فرش طرح 700 شانه

فرش 700 شانه 

فرش 1000 شانه

فرش 1200 شانه

فرش 1500 شانه

در این بین طرح های کهنه نما در فرش 1200 شانه و فرش 700 شانه استفاده بیشتری داشته و تنوع بالاتری در این دو دسته فرش دیده می شود. از نظر قیمت هم طبیعتا هر چه شانه فرش کم تر باشد قیمت فرش ارزان تر می شود. البته جنس نخ فرش بیشترین تاثیر گذاری در قیمت را خواهد داشت. 

فرش های وینتیج و کهنه نما مناسب افرادی است که می خواهند فرش مدرن و مد روز در دکوراسیون خانه داشته باشند. در عین حال به طرح های سنتی و اصیل ایرانی نیز علاقه دارند. فرش وینتیج را می توان ترکیبی از دو سبک مدرن و سنتی دانست که برای هر استفاده در هر فضا و دکوراسیونی مناسب است. 

خرید فرش وینتیج کاشان از کارخانه 

فروشگاه قالی کاشان بهترین و معتبر ترین فروشگاه اینترنتی برای خرید فرش کاشان از درب کارخانه است. این فروشگاه جدیدترین فرش وینتیج کاشان را با طرح های متنوع و گارانتی 10 ساله کیفیت عرضه کرده است که به قیمت درب کارخانه به فروش می رسد. خرید از سایت قالی کاشان هم باعث کاهش هزینه ها و هم باعث اطمینان از کیفیت عالی فرش خواهد شد. 

  • قالی کاشان