فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

فرش هریس،فرش بیجار،فرش کاشان،فرشماشینی زمینه لاکی

در قوانین رنگ شناسی، رنگ قرمز نشان دهنده اعتماد به نفس در فرد و شکوه و قدرت او می باشد. رنگ هایی که در طیف رنگی قرمز قرار دارند گزینه مناسبی برای مکن های مجلل و باشکوه می باشند. در گذشته اشراف زادگان علاقه بسیاری به این رنگ داشتند. همچنین استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون خانه، جلوه ای کلاسیک و زیبا را به خانه می بخشد. اگر به رنگ فرش لاکی علاقه دارید در این مقاله به شما کمک می کنیم تا به بهترین شکل ممکن دکوراسیون خود را با این رنگ ست کنید.

ست کردن فرش لاکی با دکوراسیون منزل

یکی از لازمه های سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده از چوب می باشد. اگر رنگ چوب استفاده شده در فضا قهوه ای تیره باشد در عین سادگی جلوه ی زیبایی خواهد داشت. فرش زمینه لاکی در سه دسته تقسیم بندی می شوند. از جمله لاکی کم رنگ، لاکی پررنگ و لاکی دانه اناری. این سه رنگ زیبا کاربرد بسیاری در تولید فرش های اصیل و کلاسیک دارند. همچنین فرش های کلاسیک با رنگ لاکی علاقه مندان زیادی را در داخل و خارج از ایران دارد و سالانه تعداد زیادی از این محصول به سراسر دنیا صادر می شود.

در سال های اخیر خرید این رنگ از فرش ماشینی و دستباف بسیار مد شده است. افرادی که از یک مبلمان سلطنتی برای دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند به دنبال خرید یک فرش لاکی رنگ برای تکمیل دکوراسیون کلاسیک می باشند. این رنگ یک حس نوستالژی از سال های گذشته را به ما القا می کند. پیشنهاد می شود در کنار این فضا از پرده های مخمل به رنگ قرمز و قهوه ای استفاده کنید تا زیبایی این فضا دوچندان شود.

منزل افرادی که همچنان به صورت سنتی چیدمان شده است، رنگ قرمز فرش به خوبی به چشم می خورد. اگر مایل هستید دکوراسیون منزلتان را به شکل سنتی دیزاین کنید میتوانید از یک فرش کلاسیک در سالن پذیرایی استفاده کنید و در کنار آن از گلیم فرش و قالیچه های لاکی رنگ برای فضای اتاق خواب به کار ببرید.

امروزه با توجه به تغییر ظاهر انواع وسایل های تزئینی مانند آباژور، مبل و ... سبک دکوراسیون خانه ها بیشتر سبک مدرن را دنبال می کند. اما افرادی نیز هستند که به سبک های قدیمی و اصیل ایرانی علاقه زیادی داشته و دکوراسیون خود را بر این اساس چیدمان می کنند و یا اگر از خانه ای بزرگ استفاده کنند، قسمتی از خانه را به صورت سبک کلاسیک طراحی می کنند.

فرش طرح هریس،فرش طرح بیجار،فرش زمینه لاکی

ست کردن فرش لاکی با مبل چرم

برای هماهنگی بین مبل چرم و فرش لاکی ابتدا باید مبلی به رنگ روشن تهیه کنید تا تضاد بین رنگ روشن و تیرگی فرش دو چندان شود. حتی می توانید برای هماهنگی بیشتر بین این دو عنصر از کوسن های مبل لاکی رنگ استفاده کنید تا زیبایی فضا را بیشتر کنید. مبل های چرمی روشن می توانند به رنگ سفید، خاکستری و کرم باشند.

ست کردن فرش لاکی با مبلمان زرشکی

طیف رنگ های قرمز که شامل زرشکی نیز می شود با انواع فرش لاکی به خوبی هماهنگ می شوند. رنگ های قرمز انرژی در افراد را دو برابر کرده و حس صمیمیت در بین انسان ها را افزایش می دهد. افراد خاصی به دنبال این سبک از دکوراسیون هستند.

ست کردن فرش لاکی با مبلمان طوسی

همان طور که می دانید رنگ طوسی یک رنگ خنثی بوده که با تمام رنگ ها ست می شود. به همین دلیل نگران ست کردن مبلمان و فرش خود نبوده و با خیال راحت یک سبک را برای منزلتان طراحی کنید.

لازم به ذکر است تمام موارد ذکر شده پیشنهاداتی بوده برای افرادی که آگاهی لازم برای هماهنگی بین این عناصر را ندارند. فضای منزل و اتاق خواب ها یک فضای شخصی بوده و بستگی به سلیقه شخص شما دارد.

فرش کاشان

اگر به فرش های کلاسیک و سنتی علاقه دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی قالی کاشان خرید خود را انجام دهید. کیفیت محصولات این فروشگاه بسیار بالا بوده و ارسال محصولات خریداری شده شما به صورت رایگان به سراسر ایران می باشد. قیمت محصولات این فروشگاه به قیمت کارخانه می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی