فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در گذشته افراد برای پوشش خانه های خود از فرش های دستباف استفاده می کردند که طرح و نقشه و همچنین رنگ هر فرش متناسب با آن منطقه نیز بود.

اما به مرور زمان فرش های دستباف جای خود را به فرش های ماشینی داده و با توجه به قیمت مناسب فرش های ماشینی جایگزین خوبی برای پوشش خانه محسوب می شد. یکی از رنگ هایی که در ابتدای تولید فرش های ماشینی بر روی زمینه فرش پیاده شد رنگ قرمز، لاکی و روناسی بود.

که در ادامه این مقاله بیشتر با این موضوع آشنا شده و ویژگی های آن را برای شما بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ویژگی رنگ های قرمز، روناسی و لاکی

اگر نگاهی به خانه های افراد قدیمی بیاندازیم با صحنه ای شاد و زیبا رو به رو می شویم. خانه هایی با پوشش بسیار زیبا که جلوه ای سنتی را به دکوراسیون می بخشد. ابتدا از رنگ لاکی شروع می کنم. این رنگ بسیار زیبا یکی از قدیمی ترین زمینه های فرش می باشد. هنگامی که تولید کنندگان از رنگ لاکی برای زمینه فرش های خود استفاده کردند. استقبال بی نظیری از آن شد. این رنگ قدیمی با گذشت زمان همچنان یکی از رنگ های زیبا و به یاد ماندنی برای تمام افراد به شمار می رود. اگر مایل هستید سبک دکوراسیون خود به صورت کلاسیک چیدمان کنید بهترین گزینه برای شما رنگ لاکی می باشد. چرا که اصول اصلی در سبک های سنتی چوب بوده که رنگ لاکی به خوبی با چوب هماهنگ می شود. با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی افراد، امروزه طرح های اصیل و زیبایی بر روی فرش با زمینه لاکی بافته شده و هچنین توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب می کند.

فرش زمینه روناسی

تفاوتی که رنگ روناسی با لاکی دارد تیرگی رنگ روناسی در زمینه فرش می باشد. که او را به سمت رنگی همچون زرشکی هدایت می کند. با گذشت زمان صنعت نساجی به دنبال رنگی تازه و زیبا برای زمینه فرش بود که با تولید رنگ روناسی رو به رو شد. اگر بخواهیم از جلوه رنگ روناسی بگوییم، باید گفت دست کمی از دو رنگ قرمز و لاکی نداشته و همچون رنگ لاکی ما را به خاطرات گذشته سوق می دهد. با توجه به مقالات روانشناسی رنگها، رنگ روناسی در طیف رنگ های گرم بوده و شور و نشاط زیادی را به همراه خود دارد.

ویژگی رنگ قرمز

همه ما با این رنگ کاملا آشنا هستیم. رنگ قرمز یکی از مهم ترین رنگ ها در زندگی انسان به شمار می رود. رنگ قرمز به دلیل شاد بودن و گرمایی که در خود دارد توجه افراد بسیاری را به سمت خود جلب می کند. به همین دلیل فرش زمینه قرمز برای فضایی با دکوراسیون روشن مناسب بوده و هارمونی بی نظیری با رنگ هایی همچون طوسی، سفید و مشکی دارد. شرکت های تولید کننده برای تولیدات مدرن خود همچون فرش های مدرن و فانتزی و گلیم فرش و گبه از رنگ قرمز استفاده زیادی را می کنند.

فرش کاشان

اگر قصد خرید یک فرش با سه رنگ نام برده شده را دارید پیشنهاد می کنم به فروشگاه قالی کاشان مراجعه کرده و خرید خود را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

فرش زمینه خاکستری

فرش زمینه طوسی طرح اصفهان قالی کاشان

یکی از رنگ هایی که برای دکوراسیون های دائمی مناسب است رنگ های خنثی می باشند. اگر با رنگ های خنثی آشنا نیستید در ابتدا مقالات آشنایی با رنگ های خنثی و همچنین روانشناسی رنگ ها را بخوانید. چرا که در دکوراسیون و دیگر موضوعات بسیار کاربردی می باشد. اما یکی از رنگ های خنثی در زمینه فرش های ماشینی رنگ طوسی یا خاکستری می باشد. این طیف رنگی از پرفروش ترین زمینه های فرش ماشینی محسوب می شود. زیرا با تمام رنگ ها همخوانی داشته و به راحتی ست می شود. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا با ویژگی های این رنگ زیبا آشنا شویم.

طیف رنگ خاکستری

همان طور که ذکر شد رنگ خاکستری یکی از رنگ های خنثی بوده که زیر مجموعه آن رنگ های فیلی، طوسی، متالیک، نقره ای و دودی می باشد. این رنگ ها در دسته رنگ های خاکستری قرار می گیرند اما ممکن است یکی از آنها روشن و دیگری تیره باشد.
فرش های خاکستری رنگ بر روی فرش های کلاسیک و مدرن بافته می شود. اما فروش رنگ های خنثی در طرح های مدرن و فانتزی بیشتر می باشد. چرا که امروزه سلیقه مردم به سمت دکوراسیون مدرن رفته است و تکمیل کننده این فضا فرش های مدرن می باشد.
یکی از ویژگی های سبک مدرن سادگی دکوراسیون می باشد. رنگ های طوسی به این سادگی کمک بسیاری را می کند. لازم به ذکر است این سادگی در فرش های مدرن نیز به کار رفته و این فرش های سطح یک دستی داشته و خطوط هندسی کمی در آن استفاده شده است. برای ست کردن رنگ ها خنثی همانند خاکستری بهترین انتخاب سفید یا مشکی می باشد. این در حالی است که دیگر رنگ ها نیز به راحتی با طیف رنگ خاکستری ست می شود. در بعضی از شرکت های تولید کننده فرش ماشینی محصولاتی تولید می شوند که رنگ خاصی را دارند. برای مثال بافت فرش هایی با زمینه لاکی، روناسی و آبی که فروش کمتری دارد و بیشتر به عنوان صادرات تولید می شود به صورت جفتی به مشتریان عرضه می گردد. این مسئله در حالی است که فرش هایی با رنگ زمینه طوسی فروش بالایی داشته و تک هم فروخته می شوند.
فرش های زمینه خاکستری در فرش های کلاسیک و فرش های مدرن و فانتزی در تمام ابعاد قابل بافت بوده و سایز های استاندارد آن را می توانید به راحتی از فروشگاه های فرش ماشینی تهیه کنید. اگر به دنبال فرش هایی با سایز غیر استاندارد می باشید کافیست متراژ مورد نظر را به کارخانه فرش مورد پسندتان تحویل داده و در کم ترین زمان آن را تحویل بگیرید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

اصولا در فروشگاه های سطح شهر تنوع کمی از محصولات موجود می باشد. برای رفع این مسئله پیشنهاد می کنیم به سایت معتبر قالی کاشان مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی به منظور رفع نیاز های مشتریان در زمینه انواع فرش های ماشینی فعالیت می کند. شما می توانید تمام رنگ های زمینه فرش به خصوص فرش هایی با طیف خاکستری را در این فروشگاه ملاحظه و به قیمت کارخانه خریداری کنید. درضمن ارسال محصولات قالی کاشان به تمام نقاط ایران به صورت رایگان می باشد.

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

فرش مناسب راهرو

فرش مناسب راهرو در قالی کاشان

فرش یکی از نیاز های هر خانه برای پوشش آن می باشد. بسیاری از افراد با وجود اینکه کف منزل خود را از پارکت پوشانده اند اما همچان از فرش برای جلوه ی بیشتر استفاده می کنند. یکی از ویژگی های بافت فرش ماشینی، تولید کناره هماهنگ با دیگر طرح های فرش برای خانه شما می باشد. تولید کناره در صنعت فرش های ماشینی باعث شده تا شما فرش یک نواخت با دیگر فرش های خانه را خریداری کرده و از ایجاد بی نظمی و جلوه نامناسب در خانه خود جلوگیری کنید. در ادامه در مورد ویژگی های فرش متناسب را راهرو توضیح داده و شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

فرش مناسب راهرو

اگر منزلتان از یک قسمت ورودی تشکیل شده است لازم است تا با خرید فرش مناسب راهرو، ورودیتان را زیبا تر جلوه بدهید. تنوع در محصولات فرش های ماشینی به قدری افزایش داشته که شما می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

ابعاد فرش راهرو

برای خرید فرش راهرو باید آن را متناسب با طول و عرض فضای راهرو انتخاب کنید. برای بزرگ تر نشان دادن فضای راهرو بهتر است از فرش هایی با رنگ بندی روشن استفاده کنید. رنگ های تیره ابعاد فضای شما را کوچکتر نشان می دهد.

الیاف مناسب فرش راهرو

با مرور زمان الیاف های گوناگونی به صنعت نساجی ایران اضافه شد. این الیاف شامل اکریلیک، پلی پروپیلن، پلی استر و ... می باشد. اما مناسب ترین الیاف برای پوشش راهروی شما اکریلیک می باشد. از آنجایی که راهرو محل پر رفت و آمدی می باشد الیاف اکریلیک مقاومت بالایی در برابر رفت و آمد داشته و همچنین طول عمر فرش شما را افزایش می دهد. در میان فرش های ماشینی با خرید فرش 700 شانه کاشان با کیفیت ترین و ارزان ترین محصول را به خانه خود بیاورید.

مناسب ترین فرش برای راهرو

پوشش راهروی ما می توانید شامل نمونه های بسیاری باشد. مانند فرش های شگی، فرش مدرن و فانتزی، گلیم جاجیم، گلیم فرش، گبه و... . همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد شما می توانید فرش راهروی خود را با فرش سالن پذیرایی خود ست کنید.

انتخاب گلیم فرش برای راهرو

گلیم فرش ها با ارتفاع خاب کم و بدون پرز تولید می شوند. الیاف به کار رفته در آن ها پلی استر می باشد. پلی استر یک نوع پلاستیک مرغوب بوده که در صنعت بافندگی کاربرد بسیاری دارد. یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش راهرو ها گلیم فرش ها محسوب می گردند. گلیم ها دوام بالایی داشته و سطحی نه بسیار سخت و نه بسیار نرمی دارد. و کاملا متناسب با محیط راه رو می باشد.

فرش های سه بعدی

در سال های اخیر فرش های شگی سه بعدی تولید موفقی داشته و بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. کسانی که به دنبال فرشی متفاوت و خاص برای پوشش راهروی خود هستند این محصولات را در اولویت خرید خود قرار دهند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

با مراجعه به سایت قالی کاشان می توانید خریدی با بهترین کیفیت، همراه با قیمتی مناسب داشته باشید. ارسال رایگان و ضمانت نامه 5 ساله از ویژگی های مهم فروشگاه اینترنتی قالی کاشان است. با توجه به تنوع بالای طرح های فرش ماشینی در سایت قالی کاشان، می توانید انتخابی آسان و بی نظیر داشته و زیبایی ورودی خانه خود را چندین برابر کنید. همچنین شما می توانید فرش مورد پسند خود را در اشکال گوناگون از مجموعه قالی کاشان تهیه کنید.

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

                         

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات بسیاری از کالاها به صورت اینترنتی فروخته می شوند. فروش اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ امروزه دارای طرفداران زیادی است. فرش ماشینی نیز جزو یکی از کالاهایی ست خرید و فروش اینترنتی آن در بین مردم رواج پیدا کرده است.

از آن جا که مدرن ترین راه مبادله کالاها خرید و فروش اینترنتی می باشد. این نوع خرید و فروش به خصوص برای فرش ماشینی به نفع فروشنده و خریدار می باشد. از ویژگی های این خرید اینترنتی فرش صرفه جویی در وقت و هزینه است. که در این مقاله به طور مفصل راجع به آن توضیح خواهیم داد.

مزیای خرید اینترنتی فرش نسبت به خرید فیزیکی

از مهمترین و اولین مزیت خرید اینترنتی فرش می توان به صرفه جویی در وقت اشاره نمود. درست است که امروز نمایشگاه ها و فروشگاه های بسیار زیاد و متعددی برای فروش فرش در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد. این مزیت در شهرهای بزرگ و پرجمعیت حتی باداشتن تعداد زیادی نمایشگاه فرش، ازاهمیت بیشتری برخوردار است.

از طرفی تنوع در تعداد رنگ و طرح فرش در فروشگاه ای اینترنتی به مراتب بیشتراز نمایشگاه هاست. از مزیت دیگری که برای خرید اینترنتی فرش می توان درنظر گرفت قیمت مناسب فرش در خرید اینترنتی است. در خرید اینترنتی واسطه ها برای فروش فرش کم یا حذف شده اند. فرش ها بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه در اختیار خریدار قرارمی گیرند.

درست است که در خرید اینترنتی خریدار فرش را از نزدیک لمس نمی کند. اما به راحتی می توانید طرح ها و رنگ های متنوع فرش را با یک کلیک ببیند. از دیگر مزایای خرید اینترنتی فرش می توان به ارسال رایگان فرش اشاره نمود. که این مزیت برای مشتری بسیار خوشایند خواهد بود.

نحوه خرید اینترنتی فرش

با وجود پیشرفت تکنولوژی و رواج یافتن خرید اینترنتی کالاها، باز هم عده زیادی از مردم به این سبک خرید اعتماد ندارند. حضورکلاهبرداران در فضای مجازی باعث تردید بسیاری از خریداران اینترنتی شده است. از آن جا که فرش یک کالای گران قیمت محسوب می شود. لذا خرید فرش از فروشگاه های معتبر اینترنتی دارای اهمیت ویژه ای است.

فروشگاه هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند. و سابقه درخشان و طولانی درفروش اینترنتی فرش دارند. از فروشگاه های معتبر اینترنتی می باشند. برای خرید از این فروشگاه ها می توانید از درگاه های مجاز بانکی برای پرداخت استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان

یکی از فروشگاه های اینترنتی فروش فرش ، فروشگاه اینترنتی قالی کاشان است. که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و سابقه فروش آنلاین بسیار طولانی در زمینه فروش فرش می باشد. این فروشگاه فرش های ماشینی باکیفیت و مرغوب را با قیمت درب کارخانه در اختیار خریداران فرش ماشینی قرار می دهد.

 فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی قالی کاشان می توانید به سایت فروشگاه و صفحه اینیستاگرام قالی کاشان مراجعه کنید. و ازبین صدها طرح ورنگ فرش . فرش مناسب خود را انتخاب کنید. وسپس می توانید با شماره تماس های موجود تماس بگیرید. و از طریق واتساپ  و یا درگاه پرداخت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

خرید از کارخانه قالی کاشان طرح حوض نقره کاشان

فرش های ماشینی از زیباترین رکن های ایجاد نظم در خانه می باشند. با پیشرفت در صنعت بافندگی تنوع در فرش های ماشینی بسیار افزایش داشته است. به همین سبب مشتریان با خیالی آسوده محصول مورد پسند خود را انتخاب کرده و به دکوراسیون منزل خود جلوه ی ویژه ای را می بخشند. همان گونه که ذکر شد تنوع در فرش های ماشینی باعث شده تا خریداران از نام طرح فرش ماشینی بی اطلاع باشند. برای خرید یک فرش مناسب باید ویژگی های زیادی از جمله طرح فرش، رنگ، ابعاد، جنس و شانه و تراکم را در نظر بگیرید.  در این مقاله به بررسی طرح فرش ماشینی حوض نقره کاشان می پردازیم.

فرش حوض نقره کاشان

فرش های 700 شانه یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی در ایران می باشد. این محصولات با تراکم های مختلف بافته می شود که از بارزترین آن می توان به 2550 تراکم اشاره کرد. یکی از طرح های بسیار اصیل و معروف در فرش ماشینی کاشان طرح حوض نقره می باشد. این فرش زیبا در رنگ زمینه های گوناگون بافته شده و روانه بازار می گردد. این نقشه زیبا را می توانید بر روی فرش 500 شانه با تراکم 2100، فرش 700 شانه با تراکم 2550، فرش 1000 شانه با تراکم 3000 و در فرش 1200 شانه با تراکم 3600 از فروشگاه های سطح شهر خریداری کنید.

این محصول زیبا با الیاف صد در صد اکریلیک بافته می شود. اکریلیک یکی از مرغوب ترین الیاف به کار رفته در فرش ماشینی می باشد. که باعث شده فرش های ماشینی پرزدهی کمتری داشته و حساسیت و آلرژی را از افرادی که مشکل تنفسی دارند دور کند. در جهت دیگر با افزایش شانه و تراکم در فرش حوض نقره، این محصول به فرش دستباف شباهت بیشتری پیدا کرده و اصطلاحا به آن فرش دستباف گونه می گویند. به خصوص در فرش های 1200 شانه با تراکم 3600 که به دلیل فشردگی در بافت فرش، زیبایی خیره کننده ای دارد. اما فرش هایی با شانه و تراکم پایین تر گزینه مناسبی برای افرادی است که به نشستن بر روی زمین علاقه بسیاری داشته و به دنبال یک فرش با الیاف نرم و لطیف می باشند.

با توجه به طراحی شلوغ فرش در حوض نقره، شما می توانید از این طرح برای دکوراسیون خلوت خود استفاده کنید. جلوه طرح حوض نقره در کنار مبلمان های ساده بی نظیر می شود. شما می توانید طرح حوض نقره را در زمینه های فیلی، کرم، سرمه ای و بسیاری از طرح های پر فروش دیگر خریداری کنید. اگر متراژ منزلتان کوچک است با قرار دادن فرش حوض نقره کرم، فضا را از دید مخاطبان بزرگتر جلوه بدهید. توجه داشته باشید که فرش هایی با رنگ تیره فضا را صمیمی تر و کوچک تر نشان می دهد. شرکت های تولید کننده فرش ماشینی فرش حوض نقره را در ابعاد گوناگون 12 متری، 9 متری و 6 متری و انواع قالیچه ها با ابعاد استاندارد تولید می کنند. اگر به دنبال فرشی با سایز غیر استاندارد هستید می توانید ابعاد مورد نظر خود را به شرکت تحویل داده و در کم ترین زمان فرش خود را تحویل بگیرید.

فرش کاشان

از آنجایی که طرح حوض نقره یکی از طرح های اصیل کاشان می باشد، با ویژگی های با کیفیتی در کاشان می توانید این محصول را تهیه کنید. فروشگاه معتبر قالی کاشان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه عرضه انواع محصولات فرش ماشینی در طرح های قدیمی و به روز می باشد. با مراجعه و خرید از قالی کاشان در هر کجای ایران که هستید فرش خود را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

  • قالی کاشان
  • ۰
  • ۰

                               

فرش یکی از گران ترین کالاهای ست که وجود آن برای هر خانه ایرانی ضرورت دارد. وچنانچه به درستی انتخاب نشود هزینه ای که برای این کالا می کنید به هدر خواهد رفت. فرش های دستبافت بسیار گران هستند. ازطرفی فرش های ماشینی باکیفیت نیز از قیمت کمی برخوردار نیستند. لذا عده زیادی از افراد به سمت خرید فرش هایی می روند که قیمت پایین تری نسبت به سایر فرش های ماشینی دارند. که اصطلاحا به این فرش ها فرش ارزان می گویند.

در این مقاله شما را با ویژگی های فرش های ارزان ماشینی آشنا خواهیم کرد. قبل از هر توضیحی لازم است بدانید یک فرش ماشینی خوب و باکیفیت چه فرشی ست.

ویژگی های فرش ماشینی مرغوب

فرش های ماشینی از نظر کیفیت و مرغوبیت دارای انواع مختلفی هستند. اما به طور کلی می توان گفت فرش باکیفیت فرشی ست که با نخ مرغوب بافته می شود و دارای شانه و تراکم بالایی است. . طبیعتا فرش هایی با این خصوصیت دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر فرش های ماشینی هستند.

 مرغوبترین نخی که برای بافت این فرش ها استفاده می شود نخ اکریلیک هیت ست شده است. از طرفی با افزایش شانه فرش و تراکم فرش کیفیت فرش نیز افزایش می یابد. فرش های 1500شانه با تراکم 4500 نسبت به فرش های 700 شانه با تراکم 2550 کیفیت بیشتری دارند. این فرش ها از نظر اندازه و نقشه و سایر معیارهایی که نشان دهنده کیفیت فرش است. هیچ گونه عیب و ایرادی ندارند. از طرفی دستگاه های بافنده این فرش ها نیز قیمت بیشتری دارند.

ویژگی های فرش ماشینی ارزان

با توجه به اطلاعاتی که از یک فرش ماشینی با کیفیت پیدا کردیم. اکنون می دانیم که قیمت یک فرش به چه عواملی بستگی دارد. اولین عامل در قیمت یک فرش نخ مورداستفاده برای بافت فرش است. فرش هایی که با نخ های پلاستیک یا پلی استر بافته می شوند. قیمت ارزان تری دارند. این نخ ها ارزان تر هستند. چون تولید راحتتری دارند و رنگپذیری بیشترو سریع تری هم نسبت به سایر نخ ها دارند. این نخ ها معمولا از مواد بازیافتی تولید می شوند.

نکته مهم اینجاست که فرش هایی که با این الیاف بافته می شوند. درست است که ارزانتر هستند اما دوام و کیفیت پایین تری هم دارند. و پس از مدتی که مورد استفاده قرار گرفتند. زیبایی خود را ازدست می دهند. در بسیاری از موارد در اثر شستشو ممکن است تغییر شکل دهند. یا الیاف آن ها در اثرپاخوردن کوبیده شده و یا دچار ساییدگی و گاها پارگی شوند.

از عوامل دیگری که تعیین کننده قیمت در فرش ماشینی ست. تعدا شانه و تراکم فرش است. طبیعتا لازمه تولید فرش های با شانه و تراکم بالا استفاده از نخ باکیفیت است. فرش هایی که دارای شانه وتراکم پایین هستند. قیمت کمتری نسبت به فرش های تراکم بالا خواهند داشت.

 عامل مهم دیگردرجه فرش است. فرش های ماشینی از نظرکیفیت دارای درجه بندی هستند. بسیاری از فرش هایی که با نخ مرغوب و شانه وتراکم بالا تولید می شوند. ممکن است از نظر معیارهای تخصصی در فرش جزو فرش های ارزان محسوب شوند. که در بین تولیدکنندگان فرش با عنوان درجه فرش معروف هستند. از این معیارها می توان به مشکل در نقشه و هم اندازه نبودن قسمت های فرش و سطح ناهموار و پریدگی نقشه اشاره نمود.

دستگاه های تولید گننده فرش ماشینی نیزدر قیمت فرش موثرند. طبیعی ست که دستگاه هایی که فرش های با شانه و تراکم کم تولید می کنند نسبت به سایر دستگاه ها ارزان تر هستند.

فرش های گلیم و فریز و بی سی اف وشگی و شنل معمولا از نخ های پلی استر تولید می شوند. این فرش ها طبیعتا نسبت به فرش های اکریلیک قیمت پایین تری دارند. و جزو فرش های ارزان محسوب می شوند.

به طور کلی می توان گفت در خیلی از مواقع بخاطر گران بودن فرش های باکیفیت ممکن است به سمت خرید فرش های ارزان ترغیب شویم. اما باید این نکته را در نظر بگیریم که هیچ ارزانی بی علت نخواهد بود. چنانچه فرشی با قیمت ارزان تهیه کنید. مسلما بعد از مدتی مجبور به تعویض آن و هزینه مجدد خواهید بود. بنابراین بهترین تصمیم انتخاب فرش های با کیفیت خواهد بود.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

  • قالی کاشان