فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

فرش زمینه خاکستری

فرش زمینه طوسی طرح اصفهان قالی کاشان

یکی از رنگ هایی که برای دکوراسیون های دائمی مناسب است رنگ های خنثی می باشند. اگر با رنگ های خنثی آشنا نیستید در ابتدا مقالات آشنایی با رنگ های خنثی و همچنین روانشناسی رنگ ها را بخوانید. چرا که در دکوراسیون و دیگر موضوعات بسیار کاربردی می باشد. اما یکی از رنگ های خنثی در زمینه فرش های ماشینی رنگ طوسی یا خاکستری می باشد. این طیف رنگی از پرفروش ترین زمینه های فرش ماشینی محسوب می شود. زیرا با تمام رنگ ها همخوانی داشته و به راحتی ست می شود. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا با ویژگی های این رنگ زیبا آشنا شویم.

طیف رنگ خاکستری

همان طور که ذکر شد رنگ خاکستری یکی از رنگ های خنثی بوده که زیر مجموعه آن رنگ های فیلی، طوسی، متالیک، نقره ای و دودی می باشد. این رنگ ها در دسته رنگ های خاکستری قرار می گیرند اما ممکن است یکی از آنها روشن و دیگری تیره باشد.
فرش های خاکستری رنگ بر روی فرش های کلاسیک و مدرن بافته می شود. اما فروش رنگ های خنثی در طرح های مدرن و فانتزی بیشتر می باشد. چرا که امروزه سلیقه مردم به سمت دکوراسیون مدرن رفته است و تکمیل کننده این فضا فرش های مدرن می باشد.
یکی از ویژگی های سبک مدرن سادگی دکوراسیون می باشد. رنگ های طوسی به این سادگی کمک بسیاری را می کند. لازم به ذکر است این سادگی در فرش های مدرن نیز به کار رفته و این فرش های سطح یک دستی داشته و خطوط هندسی کمی در آن استفاده شده است. برای ست کردن رنگ ها خنثی همانند خاکستری بهترین انتخاب سفید یا مشکی می باشد. این در حالی است که دیگر رنگ ها نیز به راحتی با طیف رنگ خاکستری ست می شود. در بعضی از شرکت های تولید کننده فرش ماشینی محصولاتی تولید می شوند که رنگ خاصی را دارند. برای مثال بافت فرش هایی با زمینه لاکی، روناسی و آبی که فروش کمتری دارد و بیشتر به عنوان صادرات تولید می شود به صورت جفتی به مشتریان عرضه می گردد. این مسئله در حالی است که فرش هایی با رنگ زمینه طوسی فروش بالایی داشته و تک هم فروخته می شوند.
فرش های زمینه خاکستری در فرش های کلاسیک و فرش های مدرن و فانتزی در تمام ابعاد قابل بافت بوده و سایز های استاندارد آن را می توانید به راحتی از فروشگاه های فرش ماشینی تهیه کنید. اگر به دنبال فرش هایی با سایز غیر استاندارد می باشید کافیست متراژ مورد نظر را به کارخانه فرش مورد پسندتان تحویل داده و در کم ترین زمان آن را تحویل بگیرید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

اصولا در فروشگاه های سطح شهر تنوع کمی از محصولات موجود می باشد. برای رفع این مسئله پیشنهاد می کنیم به سایت معتبر قالی کاشان مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی به منظور رفع نیاز های مشتریان در زمینه انواع فرش های ماشینی فعالیت می کند. شما می توانید تمام رنگ های زمینه فرش به خصوص فرش هایی با طیف خاکستری را در این فروشگاه ملاحظه و به قیمت کارخانه خریداری کنید. درضمن ارسال محصولات قالی کاشان به تمام نقاط ایران به صورت رایگان می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی