فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

فرش آشپزخانه،فرش فانتزی،فرش برای اشپزخانه،فرش مدرن

فرش های آشپزخانه امروزه یکی از پرفروش ترین محصولات بوده است. اما افراد به دلیل قیمت آن ترجیح می دهند از گلیم فرش در آشپزخانه خود استفاده کنند. گلیم فرش های طرح های سنتی و نسبتا ساده ای را دارند. اما از آنجایی که طرح های گلیم بیشتر برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد تولید کنندگان در تلاش هستند تا طرح های جدید تری را نسبت به تولیدات گذشته به بازار عرضه کنند.

تصویر بالا یکی از طرح های به روز گلیم فرش می باشد. که زمینه آن نسکافه ای یا همان طرح چوب می باشد. در زمینه فرش از اشکال فانتزی استفاده شده که مشخص می کند این فرش مخصوص فضای آشپزخانه طراحی شده است.

این گلیم فرش سه بعدی بوده و طراحی آن به صورت پازل در کنار یک دیگر چیده شده است.  که 320 شانه بوده با تراکم 1400. به دلیل شانه و تراکم پایین فرش بوده که پرز و ارتفاع خاب بالایی داشته و بسیار لطیف می باشد. الیاف این فرش پلی پروپیلن می باشد. این الیاف ضد حساسیت و پرزدهی می باشد. برای شستشو کاملا مقاوم بوده و هیچ گونه اسیبی به آن در هنگام رفت و آمد بالا وارد نخواهد شد.

فرش آشپزخانه به دلیل رفت و آمد بالای اعضای خانواده به این مکان باید از هر لحاظ استاندارد های لازم را داشته باشد. به همین منظور تولید کنندگان به گونه ای این محصولات را طراحی کرده اند که از ورود آلودگی به داخل فرش جلوگیری شده و در هنگام ریختن موارد غذایی بر روی فرش، آسیبی به بافت آن وارد نشود.

توجه داشته باشید به دلیل شستشوی مکرر ظروف در آشپزخانه فرش های ماشینی رطوبت زیادی را به خود جذب می کند. اما گلیم فرش های به دلیل پرز های بلند خود کیفیت لازم را داشته و آب را به سمت خود تا مقدار بسیار کمی جذب می کند. و در زمن طولانی دچار پوسیدگی خواهد شد. 

اگر به دنبال فرش ارزان برای آشپزخانه خود می باشید که دارای کیفیت بالایی نیز باشد ما به شما گلیم فرش ها را نیز پیشنهاد می کنم. امروزه گلیم فرش ها در فروشگاه اینترنتی قالی کاشان با تنوع بسیار زیادی عرضه می شود. و شما می توانید در این مجموعه طرح مورد نظر خود را در انواع فرش ماشینی به راحتی پیدا کنید. لازم به ذکر است فرش های فوشگاه قالی کاشان به قیمت درب کارخانه بوده و با ارسال رایگان به مشتری های عزیز تحویل داده می شود.

لازم به ذکر است فرش های آشپزخانه دارای طرح های دیگر نیز می باشد. برای مثال طرح های زیبای ادویه جات،طرح میوه، طرح سبزیجات و ... 

که از طرح های به روز مجموعه قالی کاشان می باشد. شما می توانید با خرید فرش به قلب خانه خود روح تازه ای بخشیده و این مکان را زینت دهید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

برای خرید فرش کاشان با انواع شانه و تراکم های گوناگون و طرح های متنوع بهترین کار خرید از مجموعه قالی کاشان می باشد. شما می توانید از طریق این مجموعه زیبایی دکوراسیون منزل خود را تضمین کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی