فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

با گران شدن مواد اولیه در تولید فرش ماشینی و گرانی این فرش ها ، از آنجا که فرش جزو کالاهای اساسی محسوب می شود و جزو لاینفک در منازل اکثر ما ایرانی ها است لذا تولید کنندگان فرش ماشینی به سمت تولید فرش هایی کشیده شدند که از نظر قیمت برای خریداران فرش مناسب باشد.

در این مقاله سعی بر آن داریم که شما را با مزایا و معایب این نوع فرش ماشینی آشنا کنیم. تا درهنگام خرید فرش به راحتی بتوانید با درنظر گرفتن تمام موارد انتخاب خوبی داشته باشید.

ویژگی های فرش بی سی اف

افزایش قیمت فرش های ماشینی اکریلیک باعث شده عده ی زیادی از خریداران فرش به سمت فرش هایی بروند که با نخ های ارزان تر مثل پلی استر و پلی پروپلین و ورجین بافت می شوند.

فرش بی سی اف فرشی است که برای بافت آن از نخ پلی پروپلین یا همان فیلامنت استفاده می شود. این نخ جزو نخ های ارزان محسوب می شود.در فرایند تولید این نخ هزینه ی زیادی مصرف نمی شود لذا این نخ با قیمت مناسبی در اختیارتولید کنندگان فرش ماشینی قرار میگیرد. گلیم فرش یکی از انواع فرش هایی ست که با نخ پلی پروپلین بافته می شود.

مزایای فرش بی سی اف

از مزایای این فرش میتوان به قیمت ارزان آن نسبت به فرش های اکریلیک اشاره کرد از طرفی این نوع فرش ها اصلا پرزدهی ندارند. ودر نقش ها ورنگ های متنوع نیز بافت میشوند. بیشتر متقاضیان آن ها کسانی هستند که قادر به هزینه ی سنگین برای فرش نیستند یا اینکه برای مکان هایی خریداری میکنند که رفت و آمد زیادی نداشته و زیاد پاخور ندارند.

معایب فرش بی سی اف

الیاف این فرش ها از جنس پلاستیک میباشد که در برابر گرما و حرارت مقاومت ندارد و خیلی زود میسوزد و از طرفی این نوع فرش با شستشو دچار آبرفت میشود و ممکن است شکل خود را از دست بدهد.بنابراین نباید زیاد شسته شوند و اگر شسته نشوند نیر گرد وغبار جمع شده درلابلای الیافش باعث خرابی ای فرش میشود . بنابراین باید به طور منظم جارو زده شوند. بهترین نوع جارو هم انواع الیافی جارو است که بهتر است به صورت نمدار استفاده شوند.

الیاف بکار رفته در این فرش در برابر نور نیز مقاومت زیادی ندارند و چنانچه مدت زمان زیادی در برابر نور خورشید قرار گیرند دچار رنگ پریدگی شده و حتی ممکن است دفرمه شوند. با گذشت زمان و پاخوردن این فرش ها الیاف آن ها کوبیده میشوند و شکل خود را از دست میدهند.

جمع بندی کلی و نتیجه گیری

همانطور که میدانیم فرش یکی از اقلام ضروری برای منازل ما ایرانی ها ست اگرچه امروزه با افزایش تورم و گرانی ، قیمت فرش نیزاز این امر مستثنی نبوده اما همیشه باید به این نکته توجه کرد که فرش جزو کالاهایی نیست که بخواهیم هرچند وقت یکبار آن را تعویض کنیم لذا در هنگام انتخاب فرش باید توجه کنیم پولی که برای خرید فرش پرداخت میکنیم تا چند سال ما را از خرید مجدد این کالا بی نیاز می کند. بنابراین اگر میخواهید فرشی که میخرید دوام و مقاومت بالایی داشته باشد بهتر است که فرشی را انتخاب کنید که از جنس اکریلیک مرغوب باشد مگر اینکه بخواهید هر چند وقت یکبار فرشتان را تعویض کنید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

فروشگاه اینترنتی قالی کاشان که یک فروشگاه معتبر در زمینه فرش می باشد، با تنوع بسیار انواع فرش ها به شما این اجازه را می دهد که فرش مناسب منزل خود را با ابعاد دلخواه و همچنین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه ارسال رایگان محصولات به سراسر ایران می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی