فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

                                فرش کاشان قالی کاشان فرش کلاسیک سنتی ایران

 

 

فرش کلاسیک چیست؟

منظور از واژه فرش کلاسیک محصولاتی با طرح ها و نگاره هایی سنتی و قدیمی‌تر هستند که ویژگی این طرح و نقشه ها سنتی بودن آن ها و در عین حال داشتن رنگ‌هایی ملایم و آرامش بخش بوده که برای دکوراسیون های رسمی ، شیک و کلاسیک بکار گرفته میشوند . 

ظهور فرش سنتی یا کلاسیک ، در کاشان بوده است و در گذشته طرح قالی های کلاسیک به چند مورد محدود می شد ولی به علت تقاضای بسیار از فرش سنتی کاشان ، تولید کنندگان روز به روز بر تنوع طرح ها می افزودند تا اینکه توانستند متناسب با هر محیطی طرحی را ارائه دهند . فرش سنتی فضا را بسیار سنگین ، گرم و لوکس نشان می دهند .

همانطور که عنوان شد فرش کلاسیک به طرح و نقشه اشاره دارد از همین رو انواع فرش ها کلاسیک با انواع و اقسام ویژگی های کیفی مانند شانه ها و تراکم ،جنس الیاف ،قیمت و ابعاد و … در بازار موجود است .برای انتخاب فرش کلاسیک لازم است محیط را طوری طراحی کرد که با این نوع طرح سنتی هارمونی داشته باشد .فرش کلاسیک از آن دسته فرش های پر طرفداری هستند که تقریبا هیچ گاه قدیمی نمی شوند و در هر دکوراسیونی می توان آن ها را جا داد .

این فرش ها غالبا از طراحی یکسانی برخوردارند و با وجود تنوع بیشمار ویژگی هایی در میان همه آن ها یکسان است ،آن ها اکثرا نقشه هایی شلوغ با ریزه کاری بسیار دارند و در تمام آن ها در سراسر فرش پراکنده شده اند .

 

فرش های کلاسیک ماشینی 

فرش کلاسیک ماشینی با تراکم و تعداد شانه ‌مختلفی مانند ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰شانه بافته می‌ شود. مهم ترین تفاوت در فرش‌ های کلاسیک ماشینی، شانه و تراکم در آن ‌ها است. پس با زیاد شدن شانه، تراکم فرش نیز بیشتر می شود، گره ها به هم نزدیک تر می شوند، بنابراین فرش ظریف تر شده، بافت آن ریزتر و نقش آن واضح تر می شود.

فرش های ظریف هزینه بالایی دارند و از لحاظ قیمت، متوسط رو به بالا هستند. همچنین این فرش ها ضخامت کمتری هم دارند و به همین دلیل بهتر است وسایل سنگین مستقیم روی آن ‌ها قرار نگیرند.

 

خرید فرش های کلاسیک ماشینی با کیفیت

مبادلات اینترنتی و خرید و فروش های آنلاین از جمله راه های ارتباطی است که زندگی را بسیار راحت کرده ، شما میتوانید با مراجعه به وب سایت شرکت های معتبر و نامی از طرح ها کلاسیک هر برند دیدن نموده ، از قیمت ها ، کیفیت و سایر ویژگی های محصولات آشنا شوید و در نهایت انتخابی معقول و رضایت بخش داشته باشد . مبادلات آنلاین مزایای فراوانی از جمله خرید به قیمت ارزان تر از فروشگاه ها ، دریافت ضمانت نامه های معتبر از تولید کننده ، قابل اطمینان بودن و .... دارند که برای خریداران قابل تامل است . 

برای خرید مستقیم فرش ماشینی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت فروشگاه های معتبری چون قالی کاشان و بانک جامع اطلاعات فرش ایران را پیشنهاد می کنیم .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی