فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

فرش 9 متری چیست؟

فرش 9 متری در فروشگاه قالی کاشان

فرش از گذشته تا کنون یک مهمان همیشگی برای خانه های ایرانی بوده است. در گذشته افراد برای حفظ انرژی و زیبایی منزلشان به بافت فرش های دستباف با دستان هنرمند و سلیقه بی نظیرشان می پرداختند. اما به مرور زمان فرش های ماشینی در حدود 50 سال پیش به ایران وارد شده و تولید و عرضه آن به بازار فرش ایران رواج یافت. که در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

فرش ماشینی و ابعاد آن

با ورود فرش ماشینی در فروشگاه های سطح شهر مردم به دلیل قیمت بالای فرش های دستباف به خرید این محصولات روی آوردند. در فرش های ماشینی ویژگی های زیادی وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به طرح و رنگ فرش، الیاف فرش، شانه و تراکم و همچنین ابعاد فرش اشاره کرد.

به درستی قرار گرفتن این ویژگی ها در کنار یک دیگر باعث می شود تا شما دکوراسیونی شیک و زیبا داشته باشید. یکی از عواملی که در زیبا نشان دادن منزلتان بسیار مهم می باشد انتخاب ابعاد درست فرش می باشد.

برای مثال اگر شما برای یک فضای 12 متری از فرشی به ابعاد 24 متر استفاده کنید محیط در چشم مخاطبان بسیار بی نظم جلوه خواهد کرد. همچنین در گذشته افرادی مانند پدربزرگ و مادربزرگ هایمان تمام نقاط خانه را از فرش می پوشاندند. که امروزه این مسئله در قوانین دکوراسیون منزل  جایگاهی نداشته و باعث کاهش جلوه خانه می شود.

به همین دلیل بهترین راه حل انتخاب فرش با ابعاد کمی کوچک تر از کل فضا می باشد. در گذشته تولید کنندگان فرش ماشینی محصولات خود را در ابعاد 12 متری تولید می کردند. اما هر چه زمان به جلو حرکت کرد، صنعت فرش ماشینی ایران پیشرفت چشمگیری کرد. به صورتی که در تمام ابعاد فرش تولید شده و به بازار عرضه می شد. که فرش 9 متری یکی از این تولیدات پرفروش بودند. حتی در امروز افراد زیادی به دنبال فرشی به متراژ 3.5*2.5 یا همان فرش 9 متری می باشند.

از آنجایی که فرش 9 متری دارای متراژ به خصوصی در هنگام بافت می باشد. تولید کنندگان به دلیل ضایعات زیاد فرش قیمت آن را کمی بالاتر از حد معلوم به مشتری الام می کنند و این مسئله در تمام تولید کنندگان فرش ماشینی یکنواخت بوده و طبیعی می باشد.

فرش های 9 متری گزینه ی بسیار مناسبی برای پوشش فضا های آپارتمانی می باشند. به دلیل فضای کوچک آپارتمان، شما می توانید یک فرض 9 متری را در وسط خانه قرار داده و مبلمان و سایر وسایل را در طراف آن بپینید. قرار دادن فرش در مرکز سالن پذیرایی فضای خانه را بزرگ تر جلوه خواهد داد. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که رنگ روشن فرش نیز به بزرگ نشان دادن متراژ خانه در چشم مخاطب کمک بسیاری را می کند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

یکی از دغدغه های افراد در هنگام خرید فرش ماشینی کیفیت و قیمت فرش مناسب می باسد. به همین دلیل ما به شما فروشگاه فرش قالی کاشان را پیشنهاد می دهیم. این فروشگاه اینترنتی تمام محصولات فرش ماشینی به قیمت کارخانه را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با مراجعه به این مجموعه محصول مورد نظرتان را خریداری کرده و سپس با ارسال رایگان در محل زندگیتان آن را تحویل بگیرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی