فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

فرش ماشینی کاشان نام های متفاوتی را دارند. گاهی تعدای از آن ها ممکن از بسیار اصیل و قدیمی بوده و گاهی امکان دارد نقشه فرش جدید و امروزی باشد. طراحان امروزه سعی می کنند نقشه هایی را طراحی کنند که تلفیقی از زمینه های قدیمی با جدید باشد. به همین منظور در این مقاله قصد داریم شما را با طرح زیبای گل یخ آشنا کنیم. با من در ادامه مقاله همراه باشید.

طرح گل یخ

همان گونه که در تصویر می بینید طرح گل یخ نمایی از یک فرش طرح افشان را به ما نشان می دهد. ترنج در مرکز فرش کار نشده و رنگ زمینه سرمه ای باعث مجلل شدن این محصول می شود. لچک های زیبا و همچنین راه یافتن زمینه فرش به حاشیه زیبایی طرح گل یخ را چندین برابر کرده است.

این فرش گل برجسته بوده و تعداد رنگ های موجود در آن 8 رنگ واقعی می باشد. میزان شانه و تراکم در فرش گل یخ 1200 شانه با تراکم 3600 است. تراکم بالا موجب شده تا ظاهر کلی فرش زیبا تر از حد معمول به چشم آمده و به اصطلاح دستباف گونه باشد. با افزایش تراکم زمینه فرش ماشینی تشابه بیشتری به فرش دستباف پیدا کرده و به همین خاطر تولید کنندگان فرش ماشینی نام این محصول را دستباف گونه گذاشته اند.

ارتفاع خاب در طرح گل یخ 7 میلی متر می باشد. به همین خاطر سطح فرش کمی بازک می باشد. بسیاری از افراد اولویت خریدشان نرم و لطیف بودن سطح فرش می باشد تا به راحتی بتوانند روی آن دراز کشیده و استراحت کنند. لازم به ذکر است فرش های 1200 شانه سطح نازک تری نسبت به فرش های 700 شانه دارد.

الیاف به کار رفته در این محصول اکریلیک هیت ست بوده که قابلیت عدم پرزدهی را دارد. این مسئله برای افرادی که به پرز فرش حساسیت دارند یا موجب بیماری تنفسی در بعضی از افراد می شود بسیار تاثیر گذار می باشد.

در جهت دیگر وجود این الیاف در فرش ماشینی طول عمر فرش را افزایش داده و برای افرادی که کیفیت فرش برایشان اهمیت بالایی دارد گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. در نهایت می توان به مقاومت فرش در برابر حرارت های ملایم، یا تابش نور مستقیم خورشید اشاره کرد.

ابعاد طرح گل یخ

از آنجایی که این طرح یکی از پر فروش ترین زمینه ها در سال های اخیر بوده است، در تمام ابعاد استاندارد مانند فرش 12 متری، 9 متری، 6 متری و تمامی قالیچه ها بافته می شود. همچنین اگر به دنبال فرشی با سایز غیر استاندارد هستید می توانید درخواست خود را به شرکت های تولید کننده داده و سپس محصولتان را پس از مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید. با خرید فرش طررح گل یخ زیبایی و کیفیت را به منزل خود آورده و از خرید خود نهایت لذت را داشته باشید.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

اگر به فرش طرح گل یخ علاقه مند می باشید پیشنهاد می کنم به سایت قالی کاشان مراجعه کنید. این مجموعه اینترنتی با عرضه تمامی محصولات فرش ماشینی به قیمت کارخانه این امکان را به شما می دهد تا فرش مورد پسندتان را به قیمتی بسیار ارزان تهیه کنید. همچنین ارسال محصولات به سراسر ایران به صورت رایگان می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی