فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

خرید مستقیم فرش 1500 شانه از کارخانه قالی کاشان

یکی از فرش های زیبا، به روز و جذاب در فرش های ماشینی 1500 شانه طرح گوناش می باشد. در این طرح زیبا ما شاهد نقش و نگار خاصی در فرش می باشیم. در حدود 40 الی 50 سال پیش که اولین دستگاه های تولید فرش ماشینی به ایران وارد شد. تولید کنندگان فعالیت خود را در این زمینه آغاز کردند. و همان طور که مشاهده می کنید پیشرفت چشمگیری را در این کار داشتند. یکی از محصولاتی که سال های اخیر به صنعت فرش ماشینی افزوده شده است، فرش 1500 شانه می باشد. با ما در ادامه این مطلب همراه بوده تا شما را با طرح متفاوت گوناش بیشتر آشنا کنیم.

طرح گوناش

فرش 1500 شانه طرح گوناش با زمینه بژ و گل برجسته برای افراد خاص پسند طراحی شده و در حال تولید می باشد. این محصول با تراکم 4500 واقعی از لحاظ زیبایی حرفی را برای گفتن باقی نگذاشته است. همان طور که در عکس مربوطه مشاهده می کنید در مرکز فرش از ترنجی بزرگ استفاده شده که با طرح های اسلیمی و ختایی تزئین شده است. ترنج به اشکالی گفته می شود که در مرکز فرش استفاده می شوند. همچنین در چهار گوشه داخلی فرش از مثل های قوس داری به نام لچک که با گل و بوته هایی زیبا می باشد، استفاده شده است.

زمینه رنگ بژ و رنگ های طلایی موجود در متن فرش جذابیت آن را چندین برابر کرده است. در حالت کلی این محصول در دسته فرش های کلاسیک قرار می گیرد اما به دکوراسیون خانه شما جلوه ای مدرن را خواهد بخشید. طرح گوناش در تمام ابعاد استاندارد 12 متری، فرش 9 متری و فرش 6 متری بافته می شود. چرا که محبوبیت این طرح به دلیل خاص بودنش بالا بوده و افراد زیادی تا کنون از آن استقبال کرده اند. به دلیل روشن بودن زمینه فرش می توانید از آن در متراژ های کوچک مانند خانه های آپارتمانی به راحتی استفاده کنید، چرا که رنگ روشن فرش متراژ خانه شما را در چشم مخاطب بزرگ تر جلوه خواهد داد.

شانه و تراکم دو مبحث اصلی در این فرش می باشد. فرش 1500 شانه با تراکم 4500 دارای بافتی نازک تر از سایر فرش های ماشینی می باشد. اما این امر چیزی از کیفیت فرش نکاسته است. همچنین زمینه گلبرجسته طرح گوناش و برجستگی نقش های موجود در متن فرش به پر فروشی آن افزوده است. از آنجایی که شانه و تراکم این محصول بالا می باشد ظاهر کلی آن جلوه ی بیشتری را دارد. در صنعت فرش ماشینی به فرش هایی با شانه و تراکم بالا فرش دستباف گونه یا دستباف نما گفته می شود. زیرا محصولات فرش ماشینی تابه بالایی با فرش دستباف واقعی پیدا می کند.

همان طور که می دانید امروزه قیمت فرش های دستباف بسیار بالا رفته و بسیاری از افراد توان خرید آن را ندارند. به همین دلیل ما به شما خرید فرش های دستباف گونه را پیشنهاد می کنیم. مورد مهم دیگر الیاف به کار رفته در فرش 1500 شانه طرح گوناش می باشد که صد در صد اکریلیک هیت ست شده بوده و بدون ایجاد حساسیت و پرزدهی می باشد. از دیگر ویژگی های مهم اکریلیک می توان به مقاومت در برابر پاخوردن بالا، دوام در شستشو، درخشندگی بالای فرش، مقاومت در برابر تابش نور مستقیم خورشید و بسیاری دیگر از ویژگی های مثبت در آن اشاره کرد. به این نکته توجه داشته باشید که الیاف اکریلیک از مرغوب ترین و گران ترین الیاف در صنعت فرش ماشینی ایران می باشد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

اگر به دنبال طرح زیبای گوناش یا هر محصول دیگر از فرش ماشینی می باشید به سایت اینترنتی قالی کاشان مراجعه کرده و فرش مورد پسندتان را طبق قیمت درب کارخانه خریداری کنید. ارسال محصولات فروشگاه قالی کاشان به تمام نقاط ایران به صورت رایگان می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی