فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

خرید مستقیم فرش 1500 شانه مستقیم از کارخانه کاشان

 

امروزه فرش 1500 شانه از جدید ترین تولیدات فرش ماشینی در کاشان می باشد. این فرش زیبا تشابه بالایی به فرش دستباف داشته به همین دلیل تولیدکنندگان فرش ماشینی نام فرش دستباف گونه را بر روی آن نام گذاری کرده اند. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کند فرش طرح جواهر 1500 شانه به زیبایی و درخشنگی نام خود بوده و باعث تغییر در سبک دکوراسیون شما خواهد شد. ترنج این فرش دارای طراحی متفاوتی می باشد و اطراف متن فرش از طرح های خشتی پوشیده شده است. درون طرح های خشتی وجود گل های ریز بوده که به زیبایی هر چه بیشتر طرح جواهر کمک بسیاری را می کند. در ادامه در مورد ویژگی های این طرح زیبا بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

طرح جواهر 1500 شانه کاشان

یکی دیگر از ویژگی های طرح جواهر زمینه گل برجسته این طرح می باشد. لازم به ذکر است به دلیل افزایش شانه و تارکم بالا که دو ویژگی مهم در فرش ماشینی محسوب می شوند، این فرش در مقایسه با دیگر فرش های ماشینی بسیار نازک تر می باشد. وجود فرو رفتگی هایی که به منظور گل برجسته شدن بر روی فرش انجام شده باعث شده تا زمینه فرش 1500 شانه کمی نازک تر از حد معمول گردد. به همین دلیل با نگهداری صحیح و به جا شما می توانید از فرش های 1500 شانه در مدت زمان زیادی استفاده کرده و از فرش خود نهایت رضایت را داشته باشید. در این فرش از الیاف صد در صد اکریلیک استفاده شده است. 

الیاف اکریلیک یکی از مرغوب ترین الیاف موجود در تولید فرش ماشینی می باشد. که قیمت آن نیز نسبت به سایر الیاف کمی گران تر است. در فرش های 1500 شانه به دلیل گران بها بودن فرش از الیاف اکریلیک استفاده می شود. این الیاف شامل ویژگی های بسیاری می باشد از جمله در تماس با فرش دچار حساسیت نخواهید شد. عدم پرزدهی فرش. مقاومت در برابر رفت و آمد، البته به دلیل نازک بودن فرش و جنبه تزئینی آن بهتر است در مکان های کم رفت و آمد و مجلل از آن استفاده شود. و در نهایت به مقاومت در برابر شستشو و تابش نور خورشید اشاره داشت. 

این فرش زیبا با توجه به طراحی منحصر به فردش در تمام ابعاد فرش 6 متری، فرش 9 متری و فرش 12 متری و تمامی ابعاد قالیچه، پادری و کناره بافته می شود. برای خرید فرش 1500 شانه طرح جواهر با ابعاد غیر استاندارد نیز شرکت مربوطه قادر به بافت ابعاد شما در مدت زمان کوتاهی خواهد بود.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

به دلیل قیمت بالای فرش های ماشینی افراد به دنبال فرش با کیفیت با طول عمر بالا می باشند. به همین دلیل ما به شما فروشگاه اینترنتی قالی کاشان را پیشنهاد می دهیم. در این فروشگاه قیمت تمام محصولات فرش ماشینی با طرح و رنگ متفاوت به قیمت درب کارخانه برای مشتریان گرامی عرضه می گردد. همچنین به منظور رفاه هر چه بیشتر ارسال محصولات به سراسر ایران به صورت رایگان خواهد بود. با خرید از مجموعه اینترنتی قالی کاشان زیبایی را به دکوراسیون منزل خود هدیه دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی