فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان

در این وبلاگ شاهد مقالاتی در خصوص آموزش انتخاب و خرید فرش ماشینی کاشان با کمترین هزینه و به صورت مستقیم از کارخانه خواهید بود.

  • ۰
  • ۰

خرید مستقیم فرش از کارخانه قالی کاشان

یکی از دغدغه های اصلی برای خریداران گرامی قیمت فرش و کیفیت فرش می باشد. قیمت ها بر اساس شانه و تراکم فرش و همچنین الیاف به کار رفته در فرش ماشینی می باشد. که تعیین می کند قیمت فرش ماشینی تا چه مقدار می باشد. در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با بسیاری از این موارد که باعث سردرگمی خریداردر هنگام خرید فرش می شود آشنا کنیم.

قیمت فرش های ماشینی

1- یک طرح فرش می تواند روی دستگاه های مختلف فرش با شانه و تراکم های متفاوت بافته شود. برای مثال فرش طرح افشان به صورت 350 و 440 و 500 و 700 و 1000 و 1200 و 1500 شانه بافته شود. بسیاری از فروشندگان سودجو از بی اطلاعی مشتری استفاده کرده و برچسب فرش را تغییر می دهند. وبرای مثال فرش 500 شانه را به جای 700 شانه به مشتری می فروشند.

2- یک طرح فرش می تواند با نخ های متفاوتی بافته شود. نخ هایی که برای بافت فرش های ماشینی مورد استفاده قرار می گیرند از نظر قیمت و کیفیت متفاوتند. مرغوبترین نخی که برای بافت فرش ماشینی مورد استفاده قرار می گیرد نخ اکریلیک هیت ست شده است. فرش هایی که با این نخ بافته می شوند گران هستند. چون دوام و کیفیت بالایی دارند.

نخ های دیگری که برای بافت فرش های ماشینی مورد استفاده قرار می گیرند. پلی استر و پلی اوژن و ورجین و بی سی اف است. این نخ ها از قیمت ارزانتری نسبت به نخ های اکریلیک برخوردارند. بنابراین فرش هایی که بااین نخ ها تولید می شوند. متعاقبا ارزان تر خواهند بود.

 بسیاری از مواقع فروشندگان سودجو و نامعتبر فرش های پلی استر یک نقشه را بجای اکریلیک به مشتری می فروشند. این فرش ها دوام کمی داشته و خیلی زود خراب می شوند.

3- دستگاه های تولید کننده فرش در قیمت فرش تاثیر دارند. در بسیاری از مواقع یک فرش توسط دو دستگاه مختلف تولید می شود که از نظر کیفیت یا تعداد رنگ با هم متفاوت هستند. برای مثال دستگاه شونهر و وندویل هر دو فرش 700 شانه می بافند. اما فرش هایی که توسط وندویل بافته می شوند 10 رنگ بوده و مقداری گرانترند.

4- وزن فرش در قیمت آن تاثیر دارد. بسیاری از سودجویان در کارگاه های تولیدی خود از وزن فرش کم می کنند تا سود خود را بالاتر ببرند. این کم شدن وزن فرش نسبت به وزن استاندارد آن باعث ارزانی فرش می شود.

5- فرش ها از نظر درجه کیفیت متفاوت هستند. فرش با کیفیت و با اصالت دارای استانداردهای درجه کیفی یک است. بسیاری از فرش های ارازن قیمت دارای مشکل و نقص هستند. که در درجه های کیفی پایینی قرار دارند.

فروشندگان معتبر

تا به اینجا متوجه شدیم که عوامل مختلفی وجود دارد. که در قیمت فرش با نقشه های یکسان تاثیر می گذارد. تمامی این عوامل به این بستگی دارد که شما فرش خود را از کجا و چه فروشگاهی تهیه می کنید. فروشندگان معتبر هیچگاه موقعیت شغلی خود را با دادن فرش تقلبی و فیک به مشتری خراب نمی کنند. فروشندگان اینترنتی که معتبر بوده و نماد الکترونیکی دارند و دارای آدرس مشخص هستند. قابل اعتماد می باشند.

فرش کاشان

برای خرید یک فرش باکیفیت و ارزان به سایت اینترنتی قالی کاشان مراجعه کنید. در سایت قالی کاشان تمام محصولات فرش ماشینی برای شما خریداران عزیز عرضه شده است. قیمت فرش در فروشگاه قالی کاشان بر اساس قیمت درب کارخانه محاسبه می شود. همچنین ارسال محصولات قالی کاشان به تمام نقاط ایران به صورت رایگان بوده که این مسئله برای کاهش هزینه های مشتریان فراهم شده است.

نظرات (۱)

خیلی ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی